X

Huawei та JAC анонсували новий автомобільний бренд Maextro

Керівник Huawei Ю Чжендун (Yu Chengdong) поділився планами про новий преміальний бренд Maextro, який буде створено спільно з автомобільною компанією JAC у рамках глобального проєкту Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA).

Нагадаємо, що китайський гігант електроніки Huawei має далекосяжні плани щодо розширення своєї присутності на автомобільному ринку. Для цього вже було створено три бренди – Aito з Seres, Luxeed з Chery та Stelato з BAIC. Тепер до проєкту HIMA приєднається концерн JAC.

За словами Ю Чжендун, Maextro має стати альтернативою таким преміальним брендам як Maybach та Rolls-Royce, а вартість автомобіля починатиметься не менше мільйона юанів ($140 тис.). На цей час первісток марки Maextro проходить сертифікацію, а перші серійні екземпляри має зійти з конвеєра у першій половині наступного року. Автомобілі будуть побудовані на новій масштабованій платформі JAC X6, яка дозволить запропонувати покупцям широкий асортимент, що включає седани, позашляховики, мінівени та спортивні автомобілі.

Очікується, що першою моделлю на платформі X6 стане люксовий мінівен довжиною 5,2 м та колісною базою 3,2 м, запуск якого запланований на весну 2025 року. Водночас JAC також запланувала будівництво нового заводу та виробничу лінію для Maextro з річним обсягом виробництва 35 тисяч автомобілів для першої моделі мінівена.

Мінівен має лідер на даху і може бути оснащений удосконаленою системою напівавтоматичного керування Qiankun ADS 3.0 від Huawei разом з інтелектуальною системою Harmony. У салоні будуть розташовані крісла підвищеного комфорту з численними регулюваннями та функцією масажу, холодильник та великий проєкційний екран для пасажирів другого ряду.

Нагадаємо, що в липні в рамках програми HIMA клієнтам відправили понад 44 тисячі автомобілів, а сумарно за 7 місяців нинішнього року власниками автомобільної продукції від Huawei стали 238287 покупців.