Honda розповіла про свої майбутні гібриди
Японська компанія анонсувала перші подробиці про свої технічні нововведення, включаючи гібридні силові агрегати нового покоління, нову платформу середнього розміру та багато іншого.
У рамках стратегії розвитку компанія Honda планує випустити ряд дешевших і ефективніших гібридів e:HEV. Вона опублікувала перші подробиці про свою гібридну систему наступного покоління. Гібриди поєднує в собі абсолютно нові 1,5- та 2,0-літрові двигуни з безпосереднім упорскуванням, що працюють за циклом Аткінсона, з новим переднім приводом та інтегрованою системою охолодження.
Honda заявляє, що у поєднанні із середньорозмірною платформою наступного покоління, яка зараз перебуває в стадії розробки, зниження витрати палива становитиме близько 10%. А новий 1,5-літровий двигун буде на 40% економніший порівняно з нинішнім 1,5-літровим аналогом, який застосовується в системі e:HEV.
Режими приводу гібридних силових агрегатів також були змінені для покращення продуктивності та ефективності. Зокрема, всі майбутні гібриди отримає нову систему S+ Shift, яка контролює обороти двигуна під час прискорення та уповільнення для вибору оптимальної передачі. Система S+ Shift дебютує на моделі Prelude наступного року.
Також компанія розробляє новий електричний повнопривідний модуль, який використовуватиметься як на електромобілях, так і на гібридах наступного покоління. Це дозволить зменшити виробничі витрати завдяки уніфікації, а також покращити ходові якості повнопривідних моделей на бездоріжжі внаслідок використання електроприводу.
Honda «прагне розробити найлегшу платформу у своєму класі». У новій платформі середнього розміру буде реалізовано декілька інноваційних ідей. Зокрема, для зниження ваги буде переглянуто підхід до структури кузова та жорсткості конструкції. Ще одним цікавим рішенням стане система контролю та зміни навантаження на кожне колесо в поворотах, що дозволить керувати при маневруванні. Ці покращення супроводжуватимуться спрощенням структури кузова, що дозволить знизити вагу до 10% (приблизно на 90 кг) порівняно з поточними гібридами.
Модульна платформа дозволить довести рівень уніфікації між моделями компанії до 60%. Це є частиною програми зниження вартості гібридних Honda наступного покоління на 50% в порівнянні з нинішніми аналогами. У планах компанії довести щорічний продаж гібридів до 1,3 мільйона до 2030 року, а до 2040 року досягти головного завдання – нульового рівня викидів.