Системы автономного управления четвертого уровня проходят испытания на дорогах общего пользования
Презентація прототипу автопілота Honda відбулася в рамках ITS World Congress 2021, що відкрився 11 жовтня в Гамбурзі. Системи заявленого виробником четвертого рівня автономності за SAE (Society of Automotive Engineers) дають змогу автомобілю самостійно пересуватися певними ділянками доріг або в певних ситуаціях. При цьому водій може залишити своє місце або навіть лягти спати.
Honda — перший автовиробник, який впровадив у серійному автомобілі автопілот третього рівня автономності. Така опція стала доступна в березні 2021 року для седана Honda Legend, але поки що тільки на ринку Японії. Від четвертого рівня він відрізняється тільки тим, що водій має бути готовий протягом визначеного виробником часу взяти керування на себе.
Роботу систем обох рівнів розробники випробовують на шосе і в заторах. Загалом обладнані ними прототипи на базі седана Legend вже проїхали дорогамии Німеччини понад 25 900 кілометрів.
Наразі Honda — світовий лідер із розробки та впровадження систем автономного керування. Навіть Tesla, що активно просуває свою систему Full Self-Driving, пропонує тільки другий рівень автономності. За словами керівника проекту L3Pilot в Honda R&D Europe Роберта Кастнера, системи автономного керування є життєво важливою частиною технологій безпеки компанії.