X

Honda не робитиме імітацію кпп у своїх електрокарах

Симуляции механической коробки не будет и у двух будущих электрических спорткаров

Honda вирішила відмовитися від ідеї використання симуляції механічної коробки передач у електромобілях, яку просуває Toyota. І причина навіть не у споконвічній конкуренції між компаніями. Як сказав в інтерв’ю Car and Driver голова відділу електрифікації Honda Сіндзі Аоями, вони будуть шукати інші способи зробити свої електромобілі цікавими в управлінні. Для компанії важливо, щоб її електромобілі були різкими й відрізнялися від конкурентів з точки зору досвіду водіння. Але зробити це без механічної коробки буде складно.

Цікаво, що третю педаль не отримають навіть два електричні спорткари, появу яких уже затверджено. Один із них буде флагманським, інший — «спеціальним». Раніше Honda вже показала тизер своїх електроспорткарів. За попередніми даними, флагманом стане ідейний наступник Acura NSX.

Поетапний план переходу Honda на електромобілі, у тому числі й на водневих паливних елементах, передбачає досягнення 100% «електричних» продажів до 2040 року. Проміжними визначено 2030 та 2035 роки — 40 та 80% від загального обсягу відповідно. А поки фанатам механічної коробки компанія пропонує кілька автомобілів з шестиступінчастою «механікою»: Honda Civic, Civic Si та Civic Type R, а також Acura Integra. Найближчим часом вони залишаться у лінійці.

Читайте також:
Toyota показала крутий позашляховик Trailhunter на базі пікапа Tundra

На противагу Honda її основний конкурент Toyota має намір використовувати імітацію механічної коробки. Нещодавно компанія запатентувала систему для електромобілів, яка включає зчеплення, перемикач передач та «віртуальні» передавальні числа. У 2017 році імітацію ручного керування продемонстрував гібридний концепт Toyota GR HV Sports. Він був оснащений автоматичною коробкою передач з важелем перемикання, що імітує Н-подібну схему шестиступінчастої «механіки». Очікується, що імітацію механічної коробки отримає майбутній електричний суперкар Lexus. Принаймні, таке бажання висловив президент компанії Кодзі Сато.