X

Honda готує новий Passport Trailsport

Компанія Honda анонсувала друге покоління позашляховика Passport Trailsport. Поки що це лише ефектний тизер, на якому можна побачити хіба що великий напис Passport на облицюванні радіатора та нові денні вогні ходові жовтого кольору, ексклюзивні для TrailSport. Але в компанії підтвердили, що новинка з’явиться наступного року.

За словами представників компанії, друга генерація SUV відрізнятиметься від нинішньої моделі покращеним позашляховими можливостями, посиленою конструкцією шасі та брутальною зовнішністю.

Нагадаємо, що модель Passport з’явилася в гамі компанії в 1993 році та, попри емблему Honda, фактично була позашляховиком Isuzu Rodeo. У другому поколінні, яке дебютувало 1997 року, співпраця між двома японськими виробниками продовжилася. І тільки з третього покоління Passport став власною розробкою Honda. Автомобіль представили у 2018 році, а через рік почалися продажі моделі. У модельній ієрархії позашляховика відвели місце меду компактним CR-V та великим трирядним Pilot.

У 2022 році модель Passport пережила плановий рестайлінг і у неї вперше з’явилася позашляхова версія TrailSport. Вона отримала у стандартній комплектації системою повного приводу, нові налаштування шасі та краще підготовлена ​​для використання на легкому бездоріжжі.

Версія TrailSport отримала облицювання радіатора з ексклюзивним малюнком, захисні накладки на бамперах, ширшу колію (+10 мм), а також колісні диски з позашляховою гумою розмірністю 245/60 R18. Салон версії TrailSport прикрасили чорною штучною шкірою з перфорацією, яку легко мити, контрастною помаранчевим рядком та декоративною вишивкою на підголівниках, а також додали практичні гумові килимки спереду та ззаду.

Honda Passport TrailSport оснащується атмосферним бензиновим двигуном V6 3.5, який розвиває потужність 284 к.с. У парі з ним працює 9-ступеневий “автомат”. Фірмова трансмісія i-VTM4 із системою векторизації тяги в нормальних дорожніх умовах відправляє до задніх коліс до 70% крутного моменту. У разі потреби система може перерозподіляти між задніми колесами до 100% тяги.