Honda анонсувала нову стратегію електрифікації
Після початку реалізації планів електрифікації в партнерстві з іншими компаніями, такими як GM і Sony, Honda починає діяти самостійно. Автовиробник провів конференцію “Honda 0 Tech Meeting 2024”, в рамках якої анонсувала безліч нових технологій та конструктивних особливостей. Вони стануть доступними покупцям у нових моделях електромобілів, випуск яких запланований на найближчі кілька років.
Нова стратегія базується на трьох ключових принципах – Thin, Light and Wise (“Тонкий, легкий та мудрий”). Це означає, зокрема, що автомобілі стануть легшими, батареї тонші, а програмне забезпечення візьме на себе більшу частину функцій управління. Нові електромобілі Honda отримають архітектуру власної розробки, яка відрізняється малою вагою та компактними розмірами. Крім того, всі елементи, від акумуляторних батарей до електродвигунів будуть створюватися відповідно до нової концепції, а конструкція дозволить забезпечити стабільність на трасі та спортивний характер.
Для моделей серії 0, які з’являться в другій половині нинішнього десятиліття, швидка зарядка від 15% до 80% буде скорочена до 10-15 хвилин. Крім того, на основі даних про керування понад 1 мільйоном електромобілів Honda, компанія планує домогтися зниження місткості акумулятора не більше 10% після 10 років використання.
Інноваційна концепція передбачає використання активної аеродинаміки, інтернет сервісів та систем допомоги водієві 3-го рівня Honda заявила, що її мета – стати першим автовиробником, який «розширить застосування функцій Eyes Off на всі дорожні ситуації, що забезпечить безпеку та душевний спокій кожному водію».
До 2030 року Honda планує запустити в серійне виробництво сім автомобілів серії 0, а перші представники нового сімейства очікуються на ринку вже у 2026 році.