Із появою абсолютно нових гібридних гарячих хетчбеків Golf GTI, GTD і GTE із бензиновим, дизельним двигуном і гібридним модулем Volkswagen тепер може зосередити свої зусилля на випуску 2021 Golf R. За словами керівника підрозділу R, Йоста Капіто, найгарячішим хетчбеком компанії буде справжній драйверський автомобіль. Він підтвердив, що хотхетч залишається на бензиновій силовій установці і не піде жодним зі шляхів електрифікації.
“Я не можу сказати вам занадто багато про те, що ми помістили під капот цієї машини, але там з’явиться багато невеликих доопрацювань. Загалом автомобіль створений для задоволення від водіння”, – сказав Капіто. “Підрозділ R не розроблятиме власні електричні мотори, адже попит на цей Golf невеликий”, додав він. В результаті Golf R залишається вірним своєму бензиновому “монстру” на відміну від нового 455-сильного Touareg R PHEV, який поділяє багато компонентів із Bentley Bentayga Hybrid.
У той час, коли багато шанувальників моделі затамували подих в очікуванні дебюту нового покоління, Капіто вирішив підлити масла у вогонь, сказавши, що в новому Golf R буде абсолютно нестандартна система, нічого не розповівши про неї. Загалом очікується, що нова R-ка дебютує з тим же 4-циліндровим TSI, що працює з роботизованою коробкою DSG і повним приводом. З приводу 6-ступінчастої механіки поки що теж нічого не зрозуміло.
На сьогодні відомо лише те, що 2.0-літровий двигун видасть 333 к.с. і зможе розміняти першу сотню за 4,6 секунди. Максимальна швидкість буде приблизно 270-280 км/год, за умови наявності спеціального обладнання Performance Pack. Дата дебюту автомобіля запланована на це літо, найімовірніше, на Гудвудський фестиваль швидкості. Однак після пандемії коронавірусу новий Golf R можуть відкласти.