Гіперкар Aston Martin Valhalla вирушить у серію
Після п’яти років очікування британський виробник підтвердив запуск у серію першого в історії бренду гібридного гіперкара Aston Martin Valhalla. Новинка буде виготовлена тиражем 999 екземплярів.
Виробництво нового флагманського гіперкара стартує у другому кварталі наступного року. Головною родзинкою моделі стане гібридний силовий агрегат, до складу якого входить 4-літровий 828-сильний V8 з двома турбінами та три електромотори. Двигун V8, який встановлений на Valhalla, відрізняється від аналогів, які використовуються компанією на інших моделях бренду. Він має систему мастила з “сухим” картером, оснащений плоским колінчастим валом, новими розподільними валами, випускним колектором і збільшеними турбінами.
Один електродвигун розташований у блоці з 8-ступеневою роботизованою коробкою з двома зчепленнями. Ще два електродвигуни знаходяться на передній осі, що дозволяє забезпечити машині повний привід. Сумарна потужність гібрида досягає 1079 к.с., а максимальний момент, що крутить, становить 1100 Нм.
За даними виробника Valhalla здатна розганятися до першої сотні за 2,5 секунди, а максимальна швидкість досягає 350 км/год.
Також Valhalla отримала систему векторизації тяги та електронний диференціал обмеженого тертя на задній осі. На електротязі автомобіль здатний проїхати до 14 км зі швидкістю до 140 км/год. За злагодженість роботи гібридного силового агрегату відповідає система Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC). Вона координує роботу всіх двигунів, оскільки механічного зв’язку між передньою та задньою парами коліс немає.
В основі конструкції Valhalla лежить вуглепластиковий монокок, який сконструйований з урахуванням досвіду компанії у створенні болідів Формули 1. Спереду та ззаду до монокока кріпляться алюмінієві підрамники. Машина має передню підвіску типу push rod, а ззаду використовується багатоважільна регульована підвіска з адаптивними амортизаторами Bilstein DTX. Гальмівна система отримала карбоно-керамічні диски діаметром 410 мм спереду та 290 мм – ззаду.
Для новинки підготували кілька варіантів дизайну колісних дисків, які “взуті” у високошвидкісні шини Michelin Pilot Sport S 5 розмірністю 285/30 ZR20 спереду та 335/35 ZR21 – ззаду. Для використання машини на гоночних трасах можна замовити додатково надлегкі магнієві диски, які економлять загалом 12 кг безпружинної маси, які йдуть в комплекті з “напівликами” Michelin Pilot Sport Cup 2.
У стандартній комплектації автомобіль отримав цілісні “ковші” з вуглецевого волокна, карбоновий штурвал та два великі цифрові екрани – шкали приладів та сенсорного дисплея інфо-розважальної системи.
Природно, що покупці матимуть змогу скористатися послугами фахівців підрозділу Q by Aston Martin, щоб максимально персоналізувати свій болід.