Гібриди виявилися більш стійкими до холодів, ніж електромобілі
Аномальні морози на півночі Китаю ще раз вказали на недосконалість електромобілів та зарядних мереж для них. Зокрема, водії почали більше скаржитися на «шалено повільну зарядку». Деякі користувачі висловлюються ще різкіше та навіть порівнюють електромобілі з покритими снігом «безкорисними крижаними скульптурами».
Як повідомляло Beijing News, минулого тижня проблеми із зарядною інфраструктурою виявилися навіть у Пекіні. Через великі морози процес поповнення батарей сповільнився на стільки, що зарядних станцій, що є в місті, виявилося недостатньо для всіх бажаючих. Також власники електромобілів скаржилися на значне зниження продуктивності акумуляторів та, як наслідок, подвійне скорочення запасу ходу. Дехто писав, що їм навіть довелося відмовитися від обігріву салону.
Деякі китайські виробники електромобілів почали враховувати вплив холоду та ретельніше тестують свої моделі в зимових умовах. Наприклад, популярний у Китаї кросовер Huawei Aito M7, доступний як електромобіль та плагін-гібрид, перед запуском проходив випробування холодом. На початку цього року під час тестів у Монголії виявилися проблеми у мінівену Voyah Dreamer, який також доступний з повністю електричною та плагін-гібридною силовою установкою.
Поки виробникам не вдалося знайти вирішення цієї проблеми й навряд чи це відбудеться найближчим часом. На думку деяких експертів, холодний клімат краще підходить для плагін-гібридів, ніж чистих електромобілів. Хоча, зважаючи на продажі, проблеми із зарядкою на кількість охочих придбати електромобіль не впливають. У Китаї їх популярність зростає, тоді як плагін-гібриди поступово втрачають свої позиції.