Genesis тестує LiDAR для автопілота третього рівня автономності
Південнокорейська преміальна марка Genesis тестує LiDAR для системи автономного керування 3-го рівня автономності. В якості мулу використовують седан G90 другого покоління, представлений трохи більше року тому.
На відміну від електричних кросоверів Lotus Eletre та Volvo EX90, у яких датчики встановлені на даху, Genesis встановлює їх за ґратами радіатора, над датчиками паркування. На шпигунських знімках прототипу вони прикриті камуфляжем. Очікується, що маскування знімуть найближчими місяцями.
Але Genesis G90 не стане першим серійним автомобілем, в якому LiDAR вбудований у передню панель. Аналогічне налаштування із датчиком у нижній частині решітки радіатора у Lucid Air. Очікується, що надалі цю технологію для складних систем автономного водіння отримає ряд інших моделей, включаючи Polestar 3 та недавно помічений седан Lotus.
Genesis не єдиний бренд Hyundai Group, який запропонує автопілот 3-го рівня. Вже підтверджено, що майбутній Kia EV9 отримає систему Highway Driving Pilot (HDP). Найближчими роками такі технології з’являться у розпорядженні більш дрібних та доступних моделей. Ймовірні кандидати на новий LiDAR — Hyundai Ioniq 7, який має вийти у 2024 році, та ще не анонсований Genesis GV90.