General Motors відродить ім'я Hummer для нового електричного пікапа
General Motors готується до масштабної рекламної кампанії своєї нової моделі – повністю електричного пікапа Hummer. За інформацією The Wall Street Journal, офіційно про перезапуск легендарного американського бренду оголосять в найближчі два-три тижні, а старт рекламної кампанії електричного Hummer буде дано 2 лютого на майданчику Hard Rock Stadium в Маямі, під час Супербоула — фінальної гри американського футболу. Її обличчям буде суперзірка NBA, легенда баскетболу Леброн Джеймс.
З огляду на те, що Супербоул — одна з найпопулярніших телевізійних трансляцій року в США, а гонорари Леброна Джеймса обчислюються десятками мільйонів доларів, у GM серйозні плани щодо відродженого Hummer. При цьому виділяти Hummer в окрему марку не планують, він залишиться суббрендом Hummer by GMC. За даними американських ЗМІ, таким чином GM розраховує заощадити на відновленні дилерської мережі.
Серійне виробництво електропікапа налагодять на заводі General Motors Детройті, на переоснащення якого концерн витратив близько трьох мільярдів доларів. За чутками, дебютна версія «зеленого» Hummer коштуватиме близько 90 тисяч доларів.