Причины отказа от огромной рекламной площадки разные
Цього року Super Bowl пройде без традиційної реклами американських автомобільних брендів. Зокрема, від послуг найбільшого рекламного майданчика відмовилися General Motors, Ford та Stellantis. Першим про це оголосив альянс Stellantis. У заяві, озвученій на виставці CES 2024 у Лас-Вегасі, причиною відмови названо скорочення витрат.
Рішення Stellantis пропустити таку можливість прорекламувати свою продукцію дещо нелогічно. Особливо якщо згадати резонанс, який зробили рекламні ролики минулих років. Наприклад, реклама Freedom для Dodge в 2009 році та Born of Fire в 2011 році за участю Eminem.
Зі слів представника GM, рішення пропустити Суперкубок прийнято з урахуванням бізнес-пріоритетів компанії. У чому вони полягають, не уточнюється. Торішня серія роликів за участю Вілла Феррела мала переконати глядачів Super Bowl у необхідності переходу на електромобілі.
Для Ford рішення не розміщувати рекламу на Суперкубку вже перетворюється на традицію. Так було декілька перередніх років. На думку генерального директора Ford Джима Фарлі, великі витрати на рекламу під час гри — це «неправильне використання витрат». 2022 року він порадив акціонерам компанії продати свої акції, якщо вони побачать рекламу електромобілів бренду на Суперкубку.