
Formula 1 випустить аромат за 9 тисяч євро
Британський парфумерний дім Designer Parfums розробив ексклюзивну серію ароматів для Формули 1, які “навіюватимуть асоціації з Formula 1, поєднуючи технології й динаміку зі спадщиною та історією”. Перший обмежений випуск туалетної води з трьох ароматів продали в ці вихідні в Paddock Club в Абу-Дабі.
Кожен аромат обмеженого випуску отримав назву із пари слів, що відсилають до дизайну або “характеру” автомобілів Formula 1. Один із них “ґрунтується на принципах форми, створеної з потоку” і має назву Agile Embrace (“Швидкі обійми”). Назва другого — Fluid Symmetry (“Рідка симетрія”) “випливає з органічних ліній аеродинамічного дизайну автомобілів, що еволюціонують”. Третій — Compact Suspension (“Компактна підвіска”), викликає асоціації з розробкою передових інноваційних компонентів. Вартість одного флакона туалетної води – 9210 євро.
На світовому ринку продаж лінійки парфумерії Formula 1 розпочнеться навесні 2020 року. Клієнтам запропонують нову серію туалетної води, що матиме у своєму складі п’ять «бюджетних» ароматів у звичайних флаконах. Цінник буде в рази меншим — 232 євро.