Этот титул популярный американский бренд удерживает третий год подряд
Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) США назвала Ford найзгаданішим брендом 2023 року. Цим титулом американський виробник завдячує не якимись особливими досягненнями в галузі технологій або продажів. Навпаки, заслугою компанії стали відкличні кампанії.
За даними NHTSA з 1 січня по 20 грудня 2023 року Ford відкликав свої автомобілі 54 рази. Потенційно ці відклики торкнуться 5 692 135 автомобілів. Це більше, ніж у будь-якого іншого виробника. Причому перше місце за цим «досягненням» Ford займає вже третій рік поспіль. У 2022 році компанія 68 разів оголошувала про відклик. Сумарно на сервісі побувало 8 500 000 «Фордів».
Друге місце антирейтингу NHTSA 2023 року за кількістю «проблемних» автомобілів дісталося Kia — 3 мільйони. Майже всі вони побували на сервісі у рамках однієї кампанії, пов’язаної з витоком гальмівної рідини.
За кількістю відликів друге місце займає Fiat Chrysler Automobiles USA — 45 за рік з 2,7 мільйонів автомобілів. Також до першоъ «п’ятірки» увійшли: BMW — 29, Mercedes-Benz — 27, Nissan — 22 відкличних кампаній.
Загалом до антирейтингу NHTSA 2023 року увійшли 12 брендів. Цікаво, що Volkswagen, який минулого року був другим після Ford, серед них немає. За даними Motor1, цього року німецька марка оголошувала 18 відкликів, які торкнулися 332 700 автомобілів. Для порівняння у 2022 році в рамках 45 кампаній на сервіс відправили 1 мільйон «Фольксвагенів».
Титул виробника з найбільшим одноразовим відкликом дістався Tesla. Йдеться про 2 031 220 автомобілів. Це майже всі електромобілі, поставлені компанією Ілона Маска на ринок США. Причина — проблеми із системою Autopilot, які Tesla планує виправити за допомогою оновлення програмного забезпечення «по повітрю».