Ford презентує 5-тонний Transit – найпотужнішу модель за всю історію бренду
Найпотужніший за всю історію Ford Transit вирізняється оновленими механічними компонентами, що дозволило запропонувати клієнтам автомобіль із найкращою за весь час вантажопідйомністю та ходовими якостями, який водночас зберіг надійність, досконалість та керованість на рівні легкового автомобіля, завдяки яким Transit став улюбленцем бізнесу.
5-тонний Transit зміцнить позиції Ford у секторі фургонів з високою повною масою на європейському ринку і готовий посилити лідерство компанії за обсягами продажів комерційних автомобілів. Додаткові 300 кг, які цей автомобіль пропонує в порівнянні з попередньою версією найпотужнішого Transit, будуть особливо привабливими для клієнтів, яким потрібен донорський автомобіль підвищеної вантажопідйомності для створення на його базі самоскидів, автомобілів швидкої допомоги, поліцейських фургонів та пасажирських мікроавтобусів місткістю від 19 місць.
«Ми знаємо, що корисне навантаження є ключовим чинником для результативності бізнесу, і саме тому новий флагманський Transit від компанії Ford являє собою найпотужніший автомобіль найвищої вантажопідйомності з-поміж усіх, будь-коли створених нами, – заявив Ганс Шеп (Hans Shep), головний менеджер підрозділу комерційних автомобілів Ford of Europe. – Ми прислухалися до наших партнерів з переобладнання та їхніх клієнтів, бізнес яких потребує цієї додаткової вантажопідйомності – це може бути як самоскид, так і автомобіль швидкої допомоги або мікроавтобус збільшеної місткості. Надійна конструкція 5-тонного Transit та його гнучкі можливості перетворюють цей автомобіль на ідеальний вибір незалежно від спеціалізації».
Тип кузова, що підійде будь-яким клієнтам
Можливість створення модифікацій, які відповідають індивідуальним виробничим потребам, часто є ключовим чинником для клієнтів, що експлуатують 5-тонні легкі комерційні автомобілі. Ford пропонує у 5-тонному варіанті широкий перелік модифікацій шасі Transit із кабіною, при цьому клієнтам будуть доступні три варіанти довжини колісної бази, чотири варіанти довжини рами та кабіни з одним або двома рядами сидінь, що вміщують до семи пасажирів (разом з водієм), що дозволить оптимально задовольнити конкретні потреби бізнесу. Максимальна вантажопідйомність шасі з кабіною становить 2872 кг для варіантів, призначених для дообладнання, а у модифікації зі встановленою на заводі платформою корисне навантаження нетто становить 2558 кг.
Шасі Transit із кабіною ідеально підходить для створення модифікацій підвищеної вантажопідйомності з кузовом відкритого типу, таких як самоскиди чи вантажівки з відкидними бортами, платформи-підйомники та автовози. Завдяки підвищеній повній масі та пропонованій як опція 10-ступеневій автоматичній коробці передач 5-тонний Transit у вигляді шасі з кабіною являє собою надзвичайно ефективного донора для автомобілів різноманітних служб. Лінійка шасі з кабіною також добре підходить для переобладнання у пасажирські мікроавтобуси та транспортні засоби для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями, що користуються візками на колесах. Підвищене корисне навантаження та збільшені значення навантаження на осі сприяють зниженню ризику перевантаження автомобілів у ході експлуатації.
5-тонний Transit також доступний у вигляді популярного мікроавтобуса Ford L4 «Jumbo» з корисним навантаженням нетто до 2347 кг, об’ємом вантажного відсіку 15,1 м3 та площею підлоги, що дозволяє розмістити до п’яти стандартних піддонів. Нові зміцнені борти забезпечують покращену витривалість при перевезенні важчого вантажу; автомобіль зберіг пласку підлогу вантажного відсіку, точки кріплення, вбудовану в задній бампер підніжку та довжину вантажного відсіку в 4217 мм, що полегшує завантаження і дає змогу перевозити предмети стандартної довжини, такі як труби або дошки. Фургон Transit в суцільнометалевому кузові також придатний для переобладнання в поліцейські фургони, фургони соціальних служб та автомобілі будівельних компаній.
Посилені механічні компоненти для роботи в умовах значного навантаження
Усі 5-тонні варіанти Transit оснащені заднім приводом, що забезпечує оптимальне зчеплення з поверхнею при максимальному завантаженні, та оснащуються трансмісією Ford для великовагових вантажівок, що дозволяє забезпечувати оптимальну витривалість, продуктивність та паливну економічність. 2-літровий дизельний двигун EcoBlue потужністю 170 к.с. від компанії Ford розвиває крутний момент до 405 Н·м, допомагаючи переміщувати важкі вантажі, і поєднується із шестиступеневою механічною коробкою передач з плавним перемиканням або кращою у своєму класі автоматичною 10-ступеневою трансмісією Ford.
Більша кількість передатних чисел у 10-ступеневій автоматичній трансмісії означає, що двигун EcoBlue, яким оснащується Transit, має можливість постійно працювати у режимі, близькому до максимальної ефективності, і чутливіше реагувати на команди водія. Функція адаптивного планування перемикання передач у режимі реального часу, що дозволяє трансмісії адаптуватися до мінливих умов, забезпечує оптимальний вибір передачі і сприяє підвищенню динаміки, економічності або плавності ходу в будь-якій ситуації.
Підвищене корисне навантаження 5-тонного Transit потребувало посилених механічних компонентів для забезпечення збільшеної вантажопідйомності та збереження простоти технічного обслуговування й експлуатації. До особливостей шасі належать удосконалені ступиці в зборі, колеса та задні шини зі збільшеною до 205 мм шириною, а також нові модернізовані гальма на задній осі, що полегшують роботу з великим навантаженням. Крім того, фургони з суцільнометалевим кузовом отримали зміцнену верхню частину кузова та додаткові компоненти, що допомагають витримувати більшу вагу вантажу.
На додачу до цього 5-тонний Transit першим серед моделей для європейського ринку отримав задню вісь зі збільшеним до 3500 кг навантаженням, яка вже довела свою надійність та міцність у моделях Transit для північно-американського ринку. У разі замовлення 10-ступеневої автоматичної трансмісії на автомобіль також встановлюється нова передня вісь, розрахована на навантаження до 2100 кг (на 225 кг більше, ніж у стандартній версії).