Ford представив ще одну версію кросовера Puma перед виходом спортивного ST
Сімейство Ford Puma було розширено введенням нового рівня оздоблення салону для ST-Line Vignale. На додачу до цього, він має унікальну сатиновану алюмінієву верхню решітку і об’ємний дизайн, нижню решітку з чорного дерева, збільшений задній спойлер і задній бампер у колір кузова.
Порівняно з меншими моделями в лінійці субкомпактних кросоверів, новий Puma ST-Line Vignale також оснащений додатковим обладнанням. Список охоплює світлодіодні фари, систему Ford KeyFree і аудіосистему B & O преміум-класу, а також сидіння, обтягнуті шкірою Windsor і Manacor.
Додаткові стандартні функції Puma ST-Line Vignale передбачають систему для зберігання інформації про небезпеку Ford і систему зберігання MegaBox, яка дає змогу перевозити предмети заввишки до 1150 міліметрів.
На додачу до введення нового рівня високоякісного оздоблення салону, Ford також представив 1,5-літровий чотирициліндровий турбодизельний двигун EcoBlue. Він викачує 118 к.с. (120 к.с. / 88 кВт) у поєднанні з шестиступінчастою механічною коробкою передач.
Іншим новим доповненням є можливість замовити автомобіль з автоматичною КПП на 7 ступенів для трициліндрового бензинового двигуна EcoBoost потужністю в 123 кінських сили.
2021 Ford Puma ST
Розширення сімейства Puma ще не завершено, оскільки гарячий Puma ST представлять пізніше цього року. Він поділить 1,5-літровий трициліндровий двигун з Fiesta ST, який розвиває 197 к.с. і 290 Нм крутильного моменту, і пропонуватиметься з шестиступінчастою механічною коробкою передач та переднім приводом. Оскільки він трохи важчий за хот-хетч, який розганяється до 0-62 миль на годину (0-100 км/год) за 6,5 секунди, Puma ST буде на кілька десятих секунди повільніше.
Виробництво першокласної версії маленького кросовера розпочнеться в найближчі місяці на заводі в Крайові в Румунії, де також вироблятимуть стандартний Puma.