Концерн намерен сконцентрироваться на технологиях второго и третьего уровней автономности
Ford відмовився від розробки автопілота четвертого та п’ятого рівнів. Натомість концерн зосередиться на розвитку та впровадженні в серійні автомобілі систем другого та третього рівнів.
Певні кроки у цьому напрямі Ford зробив ще 2022 року. Зокрема, наприкінці жовтня було оголошено про припинення фінансування стартапу Argo AI, який займався розробкою повноцінного автопілота для автомобілів.
Цей проєкт Ford фінансував разом із Volkswagen. Але згодом партнери зійшлися на думці, що «шлях до повністю автономних транспортних засобів у масштабі з прибутковою бізнес-моделлю буде довгим» й розумніше зосередиться на технологіях L2/L3. Про що Ford письмово повідомив Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) США.
Ймовірно, це пов’язано з активним переходом американського концерну на електромобілі. Хоча гонка за лідерство у сфері безпілотних транспортних засобів не менш активна. Наразі жоден із автовиробників не наблизився до досягнення четвертого рівня автономності. Наявність таких означатиме, що в певних умовах і за наявності розмітки, що добре читається, автомобіль все робить сам. Навіть остання бета-версія автопілота Tesla Full Self-Driving (FSD) відповідає лише другому рівню автономності за класифікацією SAE.
Цікаво, що першим сертифікувати автопілот третього рівня у США вдалося Mercedes-Benz. Як заявили в компанії, їхня система Drive Pilot працюватиме на «відповідних ділянках автомагістралей тав місцях з високою щільністю руху» й самостійно керуватиме автомобілем на швидкостях до 64 км/год.