Предпочтения автовладельцев могут измениться с ростом популярности электромобилей
Американська аналітична компанія JD. Power опублікувала результати дослідження, метою якого було визначення рівня лояльності автовласників світових брендів. Рейтинг складено на базі даних про купівлю нових автомобілів під час продажу старих у п’яти сегментах ринків.
У двох із них — кросовери та легкові автомобілі — лідирувала Toyota. Вибір на користь автомобіля тієї ж таки марки роблять 58,7% власників Toyota.
Але найвищий показник лояльності зафіксовано у сегменті пікапів. Йдеться про клієнтів Ford. Власники пікапів цього бренду змінюють одні моделі на інші у 63,8% випадків.
У категорії люксових кросоверів лідирують BMW та Lexus. Так, знову придбати баварський кросовер вирішують 58,6% клієнта марки, а відданими Lexus залишаються 56,4% власників.
У преміум-сегменті не змінюють вподобання власники автомобілів Porsche. 57,4% тих, хто хоча б одного разу придбав автомобіль цієї марки, залишаються їй вірними. На другому місці — південнокорейський бренд Genesis. Автомобілі з цим логотипом знову вирішують придбати 54,3% клієнтів.