
Ford Fiesta вперше обзавівся гібридною версією
Компактний хетчбек Ford Fiesta — найпопулярніша модель автовиробника в Європі — тепер доступний для замовлення з електрифікованою трансмісією. Система Ford EcoBoost Hybrid забезпечує підвищену паливну економічність, доповнюючи при цьому задоволення від водіння.
Головним компонентом так званої м’якої гібридної установки є стартер-генератор із ремінним приводом (BISG) замість стандартного генератора змінного струму, що дає змогу відновлювати і накопичувати енергію, яка зазвичай втрачається під час гальмування і під час руху накатом. Акумулює енергію 48-вольтовий літій-іонний акумулятор із повітряним охолодженням.
BISG також діє як маленький двигун, видаючи крутильний момент до 24 Н/м і використовуючи накопичену енергію, щоб забезпечити підтримку крутильного моменту ДВЗ під час звичайного водіння і прискорення, а також живлячи електричні допоміжні пристрої Fiesta і знижуючи навантаження на двигун, а отже і витрату палива. EcoBoost Hybrid потужністю 125 к.с. забезпечує підвищення паливної економічності майже на 5% порівняно з традиційним бензиновим двигуном EcoBoost тієї ж потужності.
Крім того, BISG дала змогу інженерам Ford зменшити ступінь стиснення 1,0-літрового двигуна EcoBoost і додати турбонагнітач більшого розміру для збільшення потужності. Потужніший BISG також дає змогу технології Auto Start-Stop Fiesta EcoBoost Hybrid працювати в більш широкому діапазоні, і глушити ДВЗ на невеликій швидкості, наприклад, коли автомобіль сповільнюється в заторі або перед світлофором. Крім того, варто додати, що і Fiesta EcoBoost Hybrid, і традиційні бензинові силові агрегати — доступні з вихідною потужністю 95 к.с. і 125 к.с. — тепер використовують новітнє покоління відзначеного багатьма нагородами 1,0-літрового двигуна EcoBoost із деактивацією циліндрів.
Наостанок відзначимо, що поряд із гібридною технологією на Ford Fiesta з’явиться адаптивний круїз-контроль із функцією повної зупинки та розпізнавання дорожніх знаків.