Компания разрабатывает электрифицированый шестицилидровый мотор с 48-вольтовым генератором
Ferrari подала завку на реєстрацію водневого рядного шестициліндрового двигуна з наддувом. Комусь це може здатися блюзнірством з боку бренду, який пишається своїм безнаддувним V12. Але схоже, традиційні 6-, 8- та 12-циліндрові мотори Ferrari відійшли на другий план, пропустивши вперед рядну «шістку».
Судячи з креслень, доданих до заявки, вона встановлена в центрі автомобіля з парою водневих баків з обох боків та живиться від двох електрогенераторів. Нагнітач з’єднаний із двома інтеркулерами. Далі стоять турбіни, які, ймовірно, живлять електрогенератор, але докладного опису системи немає. Не виключено, що це свого роду 48-вольтова гібридна система.
Зважаючи на все, привід задній. Трансмісія розташована за двигуном між задніми колесами. Як зазначено в описі, «двигун внутрішнього згоряння орієнтований вертикально, а приводний вал розташований вище циліндрів». Тобто мотор перевернутий. Більше того, на ескізі показано два ряди циліндрів, що дещо суперечить решті зображень з рядним шестициліндровим мотором. У всьому іншому, запатентований водневий двигун дуже нагадує перевернутий верх ногами «фірмовий» I6.
Не виключено, що Ferrari поки не планує використовувати щось подібне у своїх автомобілях. Заявка, швидше за все, подана на той випадок, якщо норми шкідливих викидів посилюватимуться. Це дозволить бренду мати у своєму арсеналі запасний екологічно чистий двигун.