Ferrari на повній швидкості вривається в сектор позашляховиків з тестовим мулом Purosangue
В кінці жовтня з штаб-квартири в Маранелло з'явилися зображення першого випробування прототипу першого позашляховика Ferrari – Purosangue.
Судячи з цих фотографій, кузов тестового мула явно «перепиляний» з серійного позашляховика Maserati Levante, хоча і має більш низьку посадку. При цьому дизайн кузова прототипу не обовязково означає, що остаточний варіант Ferrari Purosangue матиме такий самий вигляд. Дійсно, отримані зображення припускають злегка змінену модель, засновану на базі купе Roma GT.
Наскільки відомо, Purosangue побудують на масштабованій передньо-середньомоторній архітектурі Ferrari, що дозволить використовувати двигуни V6, V8 і V12. Це буде чотиримісний автомобіль, а система стабілізатора поперечної стійкості і регульована по висоті підвіска забезпечать високий дорожній просвіт, а також можливості для їзди по бездоріжжю.
Що стосується внутрішніх особливостей, Purosangue отримає абсолютно нову компоновку з системою, яку описують як «очі на дорогу, руки на вулиці» («eyes on the road, hands on the street»). Очікується, що будуть представлені абсолютно новий дизайн рульового колеса, нові прилади і інформаційно-розважальні функції, нові елементи управління і розважальна система для пасажирів задніх сидінь.
Незважаючи на те, що навколо самого Purosangue як і раніше зберігається інтрига, не меншу цікавість викликає вторгнення Ferrari на ринок позашляховиків.
«Чудовий дизайн і незвичайні характеристики»
Сама ідея того, щоб зайнятися якою-небудь областю, крім високопродуктивних суперкарів, спочатку зустріла опір її генерального директора Луї Камільєрі, який у вересні 2018 року, сказав: «Мені не подобається чути позашляховик в одному реченні з Ferrari. Позашляховик просто не підходить Ferrari».
Однак Камільєрі швидко змінив позицію. «Побачивши чудовий дизайн і незвичайні функції, я з великим ентузіазмом підтримую його», – сказав він пізніше.
Очікується, що Purosangue (в перекладі «чистокровний»), який буде представлений в 2022 році, але, як повідомляється, не буде доступний до 2023 року, обєднає фірмову високу продуктивність і динамічні можливості Ferrari з комфортом, простором і практичністю, які можна очікувати від позашляховика.
«Я переконаний в цьому автомобілі і його технічній концепції», – сказав Auto Car головний технічний директор Ferrari Майкл Лейтерс. «Я думаю, що ми знайшли концепцію і пакет, які з одного боку являють собою справжній позашляховик і переконають покупців позашляховиків купити його, але з іншого боку, існує величезна відмінність концепції від існуючих позашляховиків».
Як зазначає Лейтерс, головне завдання, що стоїть перед Ferrari, – це створити позашляховик, який сподобається водіям позашляховиків, і при цьому підняти модель до стандартів Ferrari. З огляду на те, що зовсім недавно генеральний директор був налаштований скептично, ставки для команди, що стоїть за Purosangue, безсумнівно, високі.
Унікальний виклик для Ferrari
Виходячи з цього виникає питання – яких клієнтів сподівається залучити своїм позашляховиком Ferrari? Враховуючи, що заявлена початкова ціна складе близько 200 000 фунтів стерлінгів, певна річ, що Purosangue буде адаптований до їх типової демографічної групи, тобто до людей з високим рівнем доходу.
Це саме по собі представляє для Ferrari унікальний виклик. З одного боку, багато хто з його клієнтів неймовірно багаті і гроші для них не мають значення, тому рішення витратити близько чверті мільйона фунтів на нову машину може бути майже настільки ж імпульсивним, як і поїхати куди-небудь у відпустку або пограти десь в ігри казино. З іншого боку, більшість багатих клієнтів також вимагають бездоганної якості, тому якщо Purosangue не виправдає цих очікувань, Ferrari ризикує зіпсувати лояльних клієнтів.
З огляду на той факт, що ця компанія так довго була піонером в області суперкарів, не дивно, що розробка позашляховика розглядається як найрадикальніший проект Ferrari.
Крім продуктивності і порівняння дизайну з конкурентами, успіх Purosangue на ринку в кінцевому підсумку буде найбільшим показником того, наскільки добре він прийнятий. Серед найбільших конкурентів Ferrari на ринку ультра-розкішних позашляховиків буде також виступати її найбільший суперник. Щодо Lamborghini Urus думки розділилися, але він виявився популярним: позашляховик в цьому році продається вдвічі більше, ніж будь-яка інша модель Lamborghini.
Потім є Aston Martin DBX, який, як і Purosangue, в даний час знаходиться на стадії розробки, але очікується, що він буде представлений в кінці цього року, і Bentley Bentayga Speed. Тим часом, позашляховик Lotus також повинен вийти на ринок в той же час, що і Ferrari, але буде доступний приблизно за половину ціни.
Так що виходити на незвідану територію є для Ferrari великим ризиком. Чи виправдаються сумніви Камільєрі або Ferrari вдасться створити шедевр? Про це скоро дізнається весь світ.