Рівно за два місяці після завершення Ікс-Прі Юрського Періоду в Дорсеті учасники зібралися в Саудівській Аравії, аби розпочати другий сезон на електро-SUV. На відміну від першого сезону, Аль-Улу замінив Неом – проєкт інноваційного транснаціонального міста поблизу Червоного моря та кордону з Єгиптом.
Окрім Пустельного, на глядачів очікують Острівний, Океанічний, Мідний та Енергетичний Ікс-Прі на території Італії, Сенегалу, Чилі та Уругваю.
У якості автомобіля усі команди використовуватимуть традиційний «Одіссей-21» , побудований французькою Spark. Два електромотори сумарно можуть видавати до 500 кіловат потужності, а батареєю служить розробка Williams на 54 кіловат-години.
Шасі з 3-метровою колісною базою кріпиться до трубчатого каркасу з ніобіуму та кузову з натурального лляного волокна. 37-дюймові колеса вдягнені в Continental CrossContact, у виробництві яких також використовуються використані пластикові пляшки.
Формат вік-енду змінився. Перша кваліфікація відбувається традиційно у два хіти по п’ять команд із роздільним стартом. Q2 формується у дві гонки по п’ять авто: відповідно за парними та непарними позиціями у протоколі першої сесії. Шість кращих розбиваються на два півфінали, щоб визначити двох найслабших, а решта чотири розігрують одне вакантне місце у фіналу в божевільній гонці. Бали нараховують за традиційною схемою топ-10 у неділю, а ще 5 бонусних – за найкращі секунди на супер секторі (відтепер – виклик тяги).
До сезону 2 була анонсована нова команда – McLaren у кольорах Papaya Orange, що збільшило число команд-учасниць до 10. Чемпіон американського ралі-кросу Таннер Фауст та Емма Ґілмур змагатимуться за колектив. Acciona Sainz XE Team (Карлос Сайнс та Лайа Санс) та віце-чемпіони з Team X44 Льюїса Гемілтона (Себастьєн Льоб і Крістіна Ґутьєррес) залишили як ліврею, так і пілотський склад незмінним із попереднього сезону, у той час як решта оновилися. У пілотському складі ми не побачимо Чемпіона Світу з ралі-кросу 2016 Маттіаса Екстрьома, натомість шведа змінив чинний переможець ралі-рейду «Дакар» Нассер Аль-Аттія. Сама ж команда Abt Cupra залишила Ютту Кляйншмідт і змінила зовнішній вигляд боліду. Традиційно інакше виглядає й Hummer eV американців із Chip Ganassi Racing Кайла ЛеДука і Сари Прайс. Genesys Andretti United (Тіммі Хансен і Кейті Меннінґс) легко впізнати за елементами насиченого синього кольору. Чинні Чемпіони з Rosberg X Racing відтепер у своєму складі мають повністю шведський дует Юхана Крістофферссона та Мікаели Олін-Коттулінскі. Ще одна Чемпіонка – Моллі Тейлор – в останній момент була підписана JBXE, де й змінила Мікаелу в якості напарниці Кевіна Хансена. Колектив Ніко Росберга також трохи оновив зовнішну кольорову гаму, а Дженсона Баттона і так усе влаштовує. За Veloce Racing Жана-Еріка Верня і Едріана Ньюї продовжить виступи Ланс Вулрідж, з яким відтепер виступатиме Крістіна Джампаолі-Зонка. Саму гонщику з Канар в Xite Energy Racing (з незмінним Олівером Беннетом) змінила шведська юніорка Клара Андерссон. І одразу обох вищеназваних пілотес спіткали невдачі: тест Андерссон на COVID виявився позитивним, а Крістіна ЖіЗет… Словом, ви все побачите самі у неділю з 14:00 в ефірі «Першого Автомобільного», де і зустрінемося…