X

EuroNCAP і IIHS провели серію краш-тестів — які моделі впоралися

Испытаниям подвергли 25 автомобилей разных марок и моделей

Американський інститут страхування дорожнього руху (IIHS) і Європейська організація EuroNCAP провели перевірку активної та пасивної безпеки автомобілів. На краш-тести потрапили 25 популярних кросоверів. До моделей застосували новий протокол дослідження. У IIHS тепер візок із бар’єром б’є в бік машину на швидкості 60 км/год (раніше вона була 50 км/год), а у EuroNCAP фронтальний удар проводиться не об фіксований бар’єр, а автомобілем, що рухається назустріч.

Зокрема фахівці IIHS поставили позначку “добре” тільки компактному кросоверу Mazda CX-5. Також непогано себе показали під час випробувань моделі Audi Q3, Buick Encore, Chevrolet Trax, Honda CR-V, Nissan Rogue, Subaru Forester, Toyota RAV4, Toyota Venza і Volvo XC40. Вони отримали позначку “прийнятно”. А от Chevrolet Equinox, Ford Escape, GMC Terrain, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Jeep Renegade, Kia Sportage, Lincoln Corsair, Honda HR-V і Mitsubishi Eclipse Cross продемонстрували недостатній рівень захисту водія і пасажирів, тому удостоїлися оцінки “погано”.

Щодо серії випробувань, проведених комітетом EuroNCAP, то в ньому взяли участь електричні Ford Mustang Mach-E і Hyundai Ioniq 5, а також Hyundai Tucson, Hyundai Bayon і Toyota Yaris Cross. Найкраще в сенсі пасивної та активної безпеки себе показав Ford Mustang Mach-E. За 92% захист водія і пасажирів електрокар отримав 5 зірок від експертів.

Читайте також:
Euro NCAP провів краш-тести Toyota з незвичайним ГБО і найкращих китайських автомобілів

Ioniq 5 показав рівень безпеки 88%, а Hyundai Tucson і Toyota Yaris Cross — 86%. Цього вистачило, щоб також отримати найвищу оцінку в п’ять балів. Бюджетний кросовер Hyundai Bayon не зміг продемонструвати настільки хороший результат, як інші представники корейської марки. Сумарно він набрав 76%, тому отримав тільки 4 зірки. У нього під час тестів виявили травмонебезпечність передньої панелі салону.