X

Це найкрутіший Hyundai в історії — він буде боротися з Mercedes, Audi і BMW

Genesis G90 в новой генерации стал технологичнее и комфортнее

Преміальний седан Genesis G90, який є флагманом південнокорейської марки, змінив покоління після п’ятирічного перебування на ринку. Автомобіль залишився впізнаваним, але його дизайн кардинально змінився, ставши більш стильним і сучаснішим.

Седан приміряв на себе фірмовий стиль марки Athletic Elegance, в якому було виконано концепт-кар Genesis Concept X. Він отримав масивну решітку радіатора, світлодіодні фари G-Matrix у формі двох смуг. Задні ліхтарі виконані в тій самій стилістиці і доповнені двома світлодіодними смугами, які проходять через всю корму. Увиразнюють новий образ моделі дверні ручки, розташовані врівень з кузовом, і 20-дюймові колісні диски з оригінальним дизайном.

Кабіна моделі стала ще комфортнішою і розкішнішою. В її оснащення увійшла 12,3-дюймова цифрова приладова панель, мультимедійна система з аналогічним екраном, нове двоспицеве кермове колесо, сучасна система клімат-контролю і аудіосистему Bang & Olufsen з 23 динаміками. Для задніх пасажирів передбачені 8-дюймові сенсорні екрани. Також модель отримала два панорамні люки.

Передні сидіння доповнені функцією “ергономічного розслаблення” і масажу. Одне із задніх крісел, розташоване праворуч, доповнено підставкою для ніг, а також обігрівом і вентиляцією. Обидва крісла можуть відкидатися в декількох положеннях. Родзинкою нового седана є ароматична система, яка вперше реалізована на автомобілях Genesis. На старті продажу буде запропоновано три аромати: “пробудження водія”, “на свіжому повітрі” і “моє улюблене місце”.

В оздобленні салону використана висококласна перфорована шкіра, яку доповнюють вставки з натурального дерева відтінків Newspaper Crown або Newspaper Stripe. Також особливого шику додають металеві вставки, які отримали особливе огранювання. Комфорту їзді на автомобілі додають і спеціальні датчики, спираючись на свідчення яких багатокамерна пневмопідвіска піднімає або опускає машину на схилах і підйомах на 25 мм. А за плавність ходу відповідає підвіска з електронним керуванням Preview.

Під капотом преміального седана встановлений 3,5-літровий бітурбований двигун V6 потужністю 380 к.с. і 530 Нм крутильного моменту. Мотор працює в парі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач і системою повного приводу. У продаж новинка надійде в 2022 році. Вартість буде оголошена пізніше.

Читайте також:
General Motors представив новий автопілот