Как правильно гонять "со светофора" и работать механической коробкой передач - мастер-класс от американских любителей драг-рейсинга.
Багато хто з вас напевно подивився фільм “Форд проти Феррарі” (він же “Аутсайдери”), де зокрема показані і легендарні спорткари Shelby Cobra. А відео нижче демонструє, на що здатні автомобілі Cobra в нинішніх умовах і у змаганні з сучасними автомобілями.
Класична сцена – світлофор, дві машини на стоп-лінії і бажають помірятися силами “хто перший”. Опустимо етичний момент цих “змагань” і залишимо оцінку їх законності камерам відеоспостереження і поліції.
У головних ролях Porsche 911 GT3 RS (997) і Shelby Cobra. Щодо 911 GT3 RS все гранично зрозуміло – німецький спорткар оснащували опозитним мотором 3.8, що розвиває 450 к.с. і забезпечує розгін до першої “сотні” за 4 секунди. Коробка передач – механічна.
А от під капотом Shelby Cobra міг бути один із кількох двигунів. Класичним вважається V8 від Ford об’ємом 7 літрів (425 к.с.), менш потужним – 5-літрова “вісімка”. У сучасній історії під капотом Cobra були і не такі потужні силові агрегати, але навіть із ними родстер розмінює першу “сотню” приблизно за 5 секунд.
Ну що, вже зробили ставки? Тоді дивіться, чим закінчилася німецько-американська дуель: