X

EPA розкриває секрети вимірювання запасу ходу електромобілів

На тесты берут только автомобили, проехавшие не менее 1600 км

Агентство з охорони навколишнього середовища (United States Environmental Protection Agency, EPA) США понад 50 років тестує транспортні засоби на рівень шкідливих викидів та витрату палива. З появою електромобілів агентство почало визначати запасу ходу без підзаряки. Саме цей показник для більшості клієнтів є визначальним під час вибору моделі.

Щоб запропонувати споживачам реалістичні дані, на тести беруть лише електромобілі з пробігом не менше ніж 1600 км. До того ж ці кілометри експерти долають самі, перезаряджаючи акумуляторні блоки в «Стандартному дорожньому циклі». Він включає старт, рух та зупинку на швидкості від 48 до 113 км/год на відрізку завдовжки 6 км.

Як підкреслюється, ємність акумулятора «зістареного» автомобіля на під час тестів, як і раніше, відповідає заводським специфікаціям. При цьому пробіг не повинен перевищувати 9980 км.

Автомобілі випробовують із навантаженням у 136 кг. Ці кілограми плюсуються до спорядженої маси, яка включає масу додаткового обладнання, яке може бути встановлено більш ніж на 33% автомобілів лінійки. Вага водія та інші корисні навантаження не враховуються.

Читайте також:
Tesla на грані істерики: росіяни показали свій перший електрокар

Запас ходу по EPA — сукупність руху по місту та шосе. Де їзда шосе становить 45%, містом — 55% від загальної кількості. Це дозволяє надавати максимально реалістичні дані запасу ходу.