Британська компанія Jaguar Land Rover проводить дорожні тести прототипу нової моделі свого флагмана. Фотошпигуни Carscoops зняли прототип електричного Range Rover, який проходить “випробування спекою” на півдні Європи.
Найпомітніша зовнішня відмінність прототипу – частково закриті грати радіатора з тонкими горизонтальними прорізами. Модель також не має вихлопної системи, і їздить вона на невеликих легких колесах, які, ймовірно, були обрані для максимального збільшення запасу ходу. Останнє може бути тимчасовим, і варто відзначити, що JLR раніше оголосила, що модель використовуватиме сертифіковані FSC шини з натурального каучуку та віскози від Pirelli.
Позашляховик використовуватиме модульну платформу MLA, оскільки вона дозволяє використовувати всі види двигунів – ДВС, гібридні силові агрегати та електромотори. Для збільшення швидкості зарядки автомобіль використовуватиме електричну архітектуру на 800 В, а також батареї та електроприводи, які збираються на власному заводі.
Також Range Rover Electric отримає нову систему контролю тяги, яка індивідуально розподіляє момент між кожним із чотирьох коліс, що дозволить скоротити час реакції зі 100 до всього лише 1 мілісекунди». Це обіцяє найкраще зчеплення на бездоріжжі. Ще однією цікавою особливістю новинки стане можливість долати брід глибиною до 850 мм, що більше ніж у будь-якого іншого розкішного електричного позашляховика.