Компанія Tesla регулярно оновлює свої електромобілі, додаючи туди нові функції та розширюючи можливості. Найчастіше це відбувається шляхом оновлення програмного забезпечення, про що власників електрокарів попереджають завчасно. Однак цього разу про наявність нової функції стало відомо не від творців, а в процесі розбирання одного з авто.
Так, інженер Марко Гаксіола під час розбирання Tesla Model 3 виявив всередині зарядного пристрою інвертор DC-AC. Він свідчить про те, що електромобіль може не тільки споживати енергію, а й повертати її назад в мережу. Нині ця опція не активна, але її можуть включити в будь-який момент після чергового оновлення. Судячи з того, що Tesla додала в оснащення своїх електрокарів трифазну зарядку, яку можна використовувати в будь-якій точці світу, то це буде дуже скоро.
За словами американського виробника, впровадження двонаправленої зарядки збільшить попит на електромобілі. Адже за допомогою цієї функції можна оптимізувати використання відновлюваної енергії і значно заощадити кошти. Причому в світовому масштабі ця сума досягатиме кількох мільярдів доларів на рік.
Tesla не стала першовідкривачем у цьому питанні. Такі компанії, як Honda і Nissan, також вивчають цю технологію. Однак американський виробник зробив акцент на тому, що функція “машина-мережа” не є для нього пріоритетною, адже електромобіль передусім — це засіб пересування, а не джерело енергії. У компанії також відзначили, що якщо вони вирішать надавати мережеві послуги, то оберуть все ж створення стаціонарних сховищ.