Электромобиль показал отличные результаты во всех категориях. Немного подвело фронтальное перекрытие
Автовиробники, перш ніж відправити новинку на конвеєр, проводять тестування всіх систем з метою виявлення недоліків і прихованих дефектів. Після того, як новинка виходить на ринок, її перевіряє на безпеку низка інших організацій, зокрема і Euro NCAP. Цього разу було протестовано новий електричний кросовер Mazda MX-30, який дебютував наприкінці 2019 а автосалоні в Токіо.
Експерти незалежної організації провели кілька краш-тестів, за їхніми результатами виставили оцінки. Тестування проходило за суворим новим протоколом, який почав діяти з початку 2020 року. Так, в категорії захист дітей і дорослих пасажирів електрокар набрав 91% і 87% відповідно, що трохи нижче за показники, які отримала в аналогічному тесті паливна версія автомобіля. При цьому рівень захисту пішоходів становив 68%. Бали знизили за те, що краї фар і стійка лобового скла можуть завдати каліцтва людині під час удару.
Також було проведено два тести з перекриттям. У першому автомобіль перевірили в лобовому зіткненні з рухомим візком (швидкість руху в обох 50 км/год), а в другому — зі стіною. Рівень безпеки становить 50%. При цьому фахівці відзначили, що незважаючи на таку оцінку, електромобіль не несе небезпеки не тільки людям у салоні, а й пасажирам в іншому авто. Як обґрунтування вони надали дані з тестування систем безпеки, які показали прекрасний результат — 73%.
За результатами всіх етапів перевірки електричний кросовер Mazda MX-30 отримав п’ятизірковий рейтинг у тестах безпеки Euro NCAP.