Компания использует искусственный интеллект, чтобы подтолкнуть клиентов в покупке
Американський підрозділ Mini створив «Mini-logue», який дозволить поставити собі питання, чи варто купувати електромобіль бренду. Інтерактивний AI персонаж стане вашим внутрішнім голосом, з яким ви зможете вести діалог на цю та інші теми.
Щоб реалізувати цю можливість для своїх клієнтів, Mini у партнерстві з незалежною креативною агенцією Pereira O’Dell розробила інтерактивний генеративний штучний інтелект. Він інтегрований у сайт бренду у США. Використовуючи технології глибокого навчання та можливості клонування голосу, AI дозволяє користувачеві спілкуватися самим із собою.
Як кажуть у компанії, найпереконливіший аргумент на користь покупки автомобіля звучить у голові самого покупця. Потрібно просто «витягнути» його звідти і з цим добре впорається «Mini-logue». Жоден продавець чи дилер не зможете зробити це переконливіше. Після «монолога» штучний інтелект створить відео для спільного використання оптимізоване для соціальних мереж.
Також «Mini-logue» стане цікавим способом взаємодії з брендом. Для його просування запущено маркетингову компанію під назвою «Довіряй своєму внутрішньому міні-логу». Вона включає серію рекламних роликів у соцмережах, які за допомогою анімації Unreal Engine MetaHuman розповідають про його можливості. Зокрема, автори візуалізували внутрішні діалоги людини, яка роздумує про покупку Mini Electric.
За даними компанії, у США найчастіше автомобілі бренду купують як друге або третє авто. Саме тому у якості флагман обраний електричний кабріолет Mini Cooper. 2024 року очікується електрична версія Mini Countryman, а 2025-го – кросовер Aceman.