Електрокросовер XPeng не виправдав очікувань щодо вартості
Компанія XPeng Motors, один з найбільших виробників «розумних» легкових електромобілів, представила новий середньорозмірний кросовер — G6. Новинка позиціонується як конкурент Tesla Model Y. Запас ходу без підзарядки — 755 км.
Габарити XPeng G6 — 4753 х 1920 х 1650 мм. Розмір колісної бази — 2890 мм. Tesla Model Y на 3 мм коротший, на 58 мм ширший та на 26 мм нижчий від китайського конкурента. Об’єм багажного відділення — 571 літр в звичайному стані та 1374 літри при складених спинках сидінь заднього ряду. Також заявлено панорамний дах та шість кольорів кузова: Glowing Cloud Orange, Starry Rain Cyan, Photon Blue, Galaxy Grey, New Moon Silvery та Frost White.
У салоні — двоспицеве кермо, 15,0-дюймовий дисплей, датчик Face ID та дві бездротові зарядки для смартфонів. Також у арсеналі G6 31 датчик та два чіпи Orin-X, що забезпечують роботу системи безпілотного водіння.
На ринку китайський кросовер запропонують у задньо- та повнопривідній версіях потужністю 296 та 460 к.с. відповідно. Батарея в обох випадках ємністю 87,5 кВт•год. У задньопривідній модифікації енергоспоживання G6 становить 13,2 кВт•год/100 км. У Tesla Model Y RWD цей показник кращий — 12,5 кВт•год/100 км. Використання 800-вольтової платформи дозволяє за 10 хвилин поповнювати батарею на 300 км шляху.
У Китаї продажі XPeng G6 вже стартували. Цінник моделі виявився нижчим, ніж передбачалося: 31 600 доларів проти 33 700 доларів, про які йшлося раніше.