Его стоимость не озвучивается
Британська DK Engineering виставила на продаж прототип праворульного Bugatti EB110 SS, побудований для Женевського автосалону 1994 року. З його допомогою амбітний італійський підприємець Романо Артіолі, який купив права на ім’я Bugatti наприкінці 1980-х років, розраховував збільшити продажі у Великій Британії та інших «праворульних» ринках.
Прототип RHD EB110 був сумішшю елементів EB110 GT та EB110 SS. Під час дебютного показу він з’явився перед публікою у кузові Super Sport із передніми крилами GT та темно-синіми ковшами SS Recaro у салоні. Пізніше передні крила також замінили деталями SS, а салон перешили синьою шкірою.
З моменту першої появи на автосалонів з Женеві прототип пройшов широку програму випробувань, перш ніж потрапити до рук голови правління Bugatti Жана-Марка Бореля. 2001 року його продали компанії Dauer, заснованій колишнім автогонщиком Йохеном Дауером.
Підопічні Дауера встановили на суперкар новий задній спойлер, камеру заднього виду та доопрацювали двигун. Зокрема, встановили нові поршні та турбіни, що дозволило збільшити потужність 3,5-літрового V12 з чотирма турбонагнітачами із 612 до 645 к.с. Також до заводського стану довели пружини, амортизатори та гальма. Як модернізації двигуна позначилася на динамічних характеристиках спорткара — не поточнюється. Заводський Bugatti EB110 Super Sport розвивав максимальну швидкість 356 км/год. Його модернізована праворульна версія, ймовірно, набагато швидша.
За всі ці роки унікальний праворульний Bugatti EB110 SS наїздив лише 13 726 км. Вартість прототипу продавець озвучить на запит.