Три недавних ДТП с электромобилями Tesla, ехавших на автопилоте, говорят о том, что машины с полуавтономным режимом управления нуждаются еще в серьезной доработке.
Після недавніх гучних дорожньо-транспортних пригод з електромобілями Tesla гостро постало питання про досконалість сьогоднішніх машин з напівавтономним режимом керування. Фахівці зазначають, що автовиробникам необхідно тісніше співпрацювати з постачальниками таких систем для авіації, де автопілот уже успішно застосовується не одно десятиліття. Хоча, звісно, дорожній рух є куди більш непередбачуваним, ніж повітряний простір.
Хоч би там як, але водії, що використовують автопілот, менше концентруються на дорозі і тому втрачають зв’язок із автомобілем.
За словами кількох власників автомобіля Teska, коли вони керують машиною в стандартному режимі, то концентрація уваги на дорозі і засобах керування становить 100%, а коли застосовують режим автопілот, то цей показник зменшується приблизно до 80%. Водій цілковито довіряє електроніці, а тому в критичній ситуації не устигає вчасно зреагувати.
Тому масове впровадження автомобілів з напівавтономним керуванням, так само як і з повністю автономним потребує значної роботи над вдосконаленням електронного автопілота, за якими, як засвідчила практика, поки ще необхідне пильне око живої людини – водія.
https://www.autocentre.ua/ua/news/avtopilot-tesla-privel-k-tretemu-dtp-prichiny-izvestny-303562.html