X

DTM: Ті самі та Porsche на Нюрбургринзі

Хто б міг подумати, але тільки в 35-ому сезоні Чемпіонату Німеччини DTM німецький же виробник спортивних автомобілів Porsche долучився до даних змагань. Усе через те, що чинні правила передбачають використання авто категорії GT3. Керування єдиним 911 GT3 R команда SSR Performance довірила німцеві Міхаелю Амермюллеру.

Іншими новачками цього сезону стали Маркус Вінкельгок, який підміняв в команді Team Abt Софію Фльорш на її Audi R8 LMS Evo (сама німкеня в цей вік-енд змагалася в 24 годинах Ле Ману). В ще одній Audi команди Team Rosberg американця Дева Ґора змінив німець Крістофер Гаасе. Гостьовими візитами також відмітилися пілоти на Mercedes-AMG GT3 Evo – німці Губерт Гаупт та Лука Штотц. Таким чином, загальна кількість учасників досягла 23 із 7 різними марками авто.

Щодо мальовничого регіону Айфель на заході Німеччини, то вперше з часів руйнівної катастрофи, спричиненої зливами і повенями, Нюрбургринг повертається до звичних активностей. І після переносу етапів World RX саме DTM стала першою гоночною серією, яка підтримала знаменитий регіон.
Перша гонка спареного етапу пройшла під тотальною перевагою лідера заліку Келвіна ван дер Лінде. Хоча на стартовій прямій представник Mercedes-AMG Філіп Елліс і випередив південноафриканця буквально на 1 метр, виграшною внутрішньою траєкторією скористався саме поул-сіттер. У штовханині на першому колі постраждав Максиміліан Бухк, а Гассе невдало оминув перешкоду, проїхавши за межами траси. Автомобіля безпеки очолив пелетон.

Досить швидко відбувся рестарт. Перевагу знову вдалося зберегти Audi ван дер Лінде. Невдачі спіткали обох пілотів Ferrari. Алекс Албон у кольорах Toro Rosso розвернув свій болід у змаганні з Арджуном Маіні, а пізніше залишився у боксах через технічні негаразди. Щодо Ліама Ловсона, то войовнича налаштованість Вінкельгока при намаганні провести обгін зіпсувала гонку новозеландцю. Найближчий переслідувач ван дер Лінде фінішував лише 13-им, а героя Гран Прі Європи на цій трасі 14-річної давнини покарали проїздом по піт-лейну. Для обох новоприбулих марок гонка також не задалася: Амермюллер із Porsche втратив час на піт-стопі при заміні переднього лівого колеса та зійшов через пошкодження переднього спліттера, а Крістіан Клін зі своїм McLaren 720S GT3 дістався фінішу 15-им. Обидва Lamborghini Huracán також були далеко від залікової десятки. Сюрпризом став фініш гостьового пілота Штотца на другій позиції в гонці, тому 18 залікових балів перепало постійному представнику Mercedes-AMG Еллісу.

Майк Роккенфеллер здійснив вражаючий прорив із 16 до 3 залікового місця на фініші завдяки пізній зміні коліс та оперативному гоночному простору на останніх 8 із 40 кіл гонки. Максиміліан Ґьотц довершив топ-5, попереду двох пілотів BMW M6 GT3: Марко Віттмана та Шелдона ван дер Лінде. Причому Марко мав максимальний ваговий баласт у 25 кг за перемогу в попередній гонці.

Тільки восьмим заїзд завершив віце-чемпіон минулого сезону Ніко Мюллер, випередивши на 0,228 секунди Даніеля Хункаделью. Вперше десятки дістався індус Маіні, в той час як фінальний бал узяв Лукас Ауер.