X

Дорожній Ford Mustang GTD отримав салонне вікно для спостереження за задньою підвіскою

Спорткар стоимостью 325 тысяч долларов выйдет лимитированной серией

Дорожній Ford Mustang GTD, побудований за мотивами гоночного Mustang GT3, спортивний підрозділ бренду представив у серпні минулого року. У продажу він з’явиться у 2025-2026. Відомо, що тираж обмежено, але точна цифра не називається. За деякими даними, за рік планують збирати від 300 до 700 одиниць. Орієнтовна вартість — 325 тисяч доларів.

Технічні характеристики Mustang GTD компанія оголосила під час минулорічної презентації, але зараз з’явилися нові цікаві подробиці. Як стало відомо, дорожня версія не має багажника і задніх сидінь. У задню стінку салону вбудовано вікно з полікарбонату, яке дозволяє спостерігати за роботою задньої підвіски. Вона у Mustang GTD багатоважільна типу пуш-рід на підрамнику, що складається. Через салонне вікно добре видно перехрещені стійки Multimatic ASV. Кожна стійка має дві пружини. Одна з них у режимі Track примусово стискається гідравлікою. В результаті кузов опускається на 40 мм, а сама підвіска стає жорсткішою.

Не виключено, що до Mustang GTD застосовані й інші технологічні та дизайнерські рішення. Очікується, що Ford розповість про них згодом. Поки відомо, що дорожній спорткар отримав повністю перекроєний кузов з вуглепластиковим оперенням та активними аеродинамічними елементами. Під капотом встановлено 5,2-літровий бензиновий компресорний V8 потужністю понад 800 к.с. Працює двигун із 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач Tremec типу DCT (з двома зчепленнями).

Європейці зможуть побачити Mustang GTD у Ле-Мані, Гудвуді та Нюрбургрингу. До речі, Ford розраховує на новий рекорд «Північної петлі». У компанії вважають, що спорткар зможе пройти її менше ніж за 7 хвилин.

Читайте також:
Ford Expedition показав нове обличчя (фото)

Фінальне складання нового Mustang GTD налагодять на заводі канадської фірми Multimatic, фахівці якої брали участь у його розробці. Раніше на її майданах збирали вручну суперкар Ford GT останнього покоління.