Donkervoort анонсував екстремальний родстер F22 Final Five
Після 25-річної історії співпраці з компанією Audi, голландська мануфактура Donkervoort вирішила перейти на нові мотори. Гідним прощанням із 5-циліндровим турбованим двигуном Audi стала 500-сильна версія суперкара F22 Final Five.
Як ви вже напевно здогадалися з назви, новинка від майстрів Donkervoort буде випущена лімітованим тиражем у кількості всього 5 екземплярів. F22 Final Five отримав у своє розпорядження 2,5-літровий турбований двигун, який розвиває 500 к.с. Так, є машини з більш потужними моторами, але варто додати до опису моделі ще одну цифру – 716. Саме стільки в кілограмах важить новинка. Таким чином питома потужність досягає 698 к.с. на тонну ваги. Для розуміння це більше, ніж у Bugatti Veyron 16.4 Super Sport, у якого цей показник досягає 653 к.с./т!
Новинка не стала потужнішою, але вона на 34 кг легша за “звичайні” F22 завдяки активному використанню в конструкції кузова вуглепластику. Також 10 кг вдалося заощадити внаслідок застосування карбоно-керамічних гальм, карбонових колісних дисків та титанової вихлопної системи, яка на 4 кг легша за сталеву.
Реалізувати величезний потенціал 2,5-літрової турбованої “п’ятірки” допомагають 5-ступенева “механіка”, що відправляє всю цю міць до задніх коліс, а також диференціал обмеженого тертя Торсен. За даними виробника, на розгін до першої сотні F22 потрібно 2,5 с, а максимальна швидкість досягає 290 км/год. Впоратися з цим монстром допомагає електронно регульовані амортизатори TracTive, незалежна двоважільна підвіска всіх коліс, високошвидкісні шини Nankang AR1 розмірністю 235/40 спереду та 275/35 – ззаду.
У списку опцій є система для збільшення кліренсу, покращена система кондиціювання, крісла з підігрівом, індивідуальне оздоблення інтер’єру, передня та задня камери, сигналізація та карбонові “ковші” Recaro.
Усі п’ять екземплярів вартістю не менше 315 тисяч євро вже розпродано. Цікаво, що за цю ціну можна придбати, наприклад, Ferrari 296 GTB.