Дилери відмовляють клієнтів купувати електромобілі
Американські автосалони виявилися не готовими до переходу на електромобілі і найчастіше відмовляють клієнтів від їхньої покупки, пропонуючи бензинові моделі. У деяких випадках покупці виявляються більш обізнаними, ніж продавці, які надають туманну та навіть неправдиву інформацію про електромобілі. Як з’ясували журналісти The Washington Post, подібні історії з дезінформацією відбуваються по всій країні.
Таким чином продавці нівелюють зусилля виробників, які витратили сотні мільярдів доларів на електромобілі, та заважають електрифікації автопарку. Нагадаємо, що адміністрація Байдена прагне щоб до 2032 року дві третини нових автомобілів, що продаються в США, були електричними.
Є низка причин, через які дилери не зацікавлені у продажу електромобілів. Зокрема, це менший прибуток, повільніші продажі та відсутність знань про технологію. Згідно з опитуванням, проведеним наприкінці 2022 року, 66% дилерських центрів не мали у продажу електромобілів. 45% опитаних дилерів вказали причиною їхньої відсутності проблеми з постачанням, а 30% заявили, що не стали б пропонувати електромобілі, навіть якби могли.
Зі слів колишнього продавця автомобілів Chevrolet, продаж бензинового автомобіля займає менше години за одне відвідування. Тоді як покупці електромобілів приходять щонайменше чотири рази, перш ніж наважуються на покупку.
Незважаючи на це, деякі дилери готові зробити крок у бік електромобілів. Наприклад, компанія Ford проводить тренінги для своїх дилерів, але продажі поки що не тішать. За деякими даними, наразі продали лише близько 12 електромобілів.