Керівник Cupra Уейн Гріффітс поділився планами на майбутнє та анонсував нову модель, прообразом якої є торішній концепт Dark Rebel.
В успіх іспанського бренду Cupra, що дебютував у 2018 році, “відбрунькувався” від Seat, вірили не всі Але, всупереч скептикам, він продемонстрував феноменальну динаміку – продажі зросли з 14 тисяч авто у 2018 році до 230 тисяч – минулого року. Загалом компанія з моменту своєї появи як самостійний бренд реалізувала близько 650 тисяч автомобілів, у тому числі в Україні.
Найближчим часом компанія має намір розширити асортимент пропонованих моделей. Вже наступного року портфоліо бренду включатиме Leon, Formentor, Born, Tavascan, Terramar та Raval, а також новинку, яка буде створена за мотивами 450-сильного концепту Dark Rebel, представленого минулого року. Спорткар вже перебуває у розробці, а керівник компанії Уейн Гріффітс з оптимізмом дивиться у майбутнє.
«Є два важливі важелі для підвищення вартості бренду Cupra з сьогоднішніх $1,7 млрд до $4 млрд до 2030 року: перше – потрібен автомобіль, який уособлюватиме нашу марку, тому я хотів би втілити Dark Rebel в реальність. Інший – це вихід на світовий рівень, тому що для створення такого рівня вартості бренду потрібно бути світовим брендом. Для нас це означає вихід до кінця десятиліття на ринок США».