Varsovia - перший гібридний преміум-седан із Польщі
У найближчому майбутньому поляки обіцяють показати концепт вживу. У разі серійного виробництва, Varsovia Concept вийде на ринок у 2018 році, і її складатимуть обмеженим тиражем – 50 екземплярів на рік.
Дизайн гібридного преміум-седана розробили фахівці варшавської студії Kadler. У реалізації проекту також брав участь особисто Роман Кадлер, засновник дизайн-ательє. З його біографії випливає, що він має досвід роботи в GM і Pininfarina. Втім, професійний почерк автомобільного дизайнера видно і неозброєним оком. Концепт Varsovia вийшов дуже незвичайним і вражаючим. Чого тільки варті рифлені панелі і надтонка світлотехніка.
Звісно, серійна версія Varsovia навряд чи буде такою ж вражаючою, але в будь-якому разі проект викликає інтерес. Тим паче, що експерти вже називають його відродженням «Варшави». Йдеться про автомобіль Warszawa, який перебував у виробництві в 1950-1970-х роках і був польською версією радянської «Побєди» ГАЗ М-20.
На думку творців, «Варшава» майбутнього має бути несхожою на інші машини ні зовні, ні всередині. Тому інтер’єр Varsovia Concept буквально руйнує всі нинішні стереотипи. Спереду передбачено лише одне посадочне місце для водія.
Замість пасажирського крісла – висувний столик та «тумбочка» для ніг заднього пасажира, що сидить праворуч. Крім того, для нього передбачено особливе крісло з вентиляцією і підігрівом, яке враховує конституцію і масу тіла конкретної людини.
Анатомічна сидушка також має функцію масажу і регулювання жорсткості. Пропонується навіть підсвічування стелі “Північне сяйво”.
Задній лівий пасажир не може розлягтися, як його колега праворуч, але йому теж є чим зайнятися. Зокрема, для обох пасажирів позаду передбачено окремий клімат-контроль, 19-дюймові монітори під стелею і супутниковий Інтернет.
За задумом творців преміум-седан майбутнього має підлаштовуватися і під настрій пасажирів. Для цього у Varsovia Concept є камери і датчики, що відстежують їхній психоемоційний стан. Залежно від настрою пасажирів у машині буде грати відповідна музика, а підсвічування салону змінюватиметься – від червоного до нейтрально білого або фіолетового.
Характеристики Varsovia поки що вельми туманні, але поляки дещо все ж роз’яснили. Так, у компанії обіцяють зробити преміум-седан гібридним, де двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) виконуватиме роль генератора для акумуляторів.
Заявлений запас ходу гібрида Varsovia – 850 км із повністю заправленим баком і зарядженими батареями. Дальність ходу на електротязі – 350 км. Також польська фірма обіцяє гідну динаміку розгону на рівні 5 секунд до 100 км на годину.
Залишиться Varsovia Concept проектом на папері чи все ж таки ознаменує відродження «Варшави» – покаже час. Поки що можна констатувати одне – прототип гібридного преміум-седана вийшов дуже багатообіцяючим.