У Сеулі дебютували одразу три електричні концепти переродженої SsangYong
KG Mobility, донедавна відома як SsangYong, привезла на Seoul Mobility Show три нові електричні концепти. Їхнє завдання — донести до світу місію KG Mobility.
Один із шоу-карів — середньорозмірний пікап O100, дизайн якого натхненний кросовером Torres. Його поставили на конвеєр у 2022 році. Особливо ця схожість проглядається в оформленні передньої частини кузова. За попередніми даними, пікап отримає двонаправлену зарядку (V2L), що дозволить підключати зовнішні електроприлади.
Також на стенді компанії виставлений футуристичний позашляховик F100, який зовні нагадує Toyota FJ Cruiser. Його собливість — світлодіодна «решітка радіатора», яку власник зможе налаштувати відповідно до свого настрою або індивідуальних уподобань.
Третій концепт — середньорозмірний позашляховик KR10, який замислювався як продовження повнопривідного Korando. Виробництво останнього стартувало ще 1983 року, але він і досі залишається найпродаваним позашляховиком у Південній Кореї.
Поруч із концептами виставлено електричну версію кросовераTorres, представлену у березні цього року. Запас ходу Torres EVX заявлений на рівні 500 км. Таку далекобійність електрокросоверу забезпечить літій-залізо-фосфатна BYD. Як стверджується, такий блок стійкий до зовнішніх ударів та менш схильний до займання. У продажу Torres EVX очікується восени цього року. За попередніми даними, цінник моделі складе близько 23 100 доларів.
Також KG Mobility презентувала нову платформу з електродвигунами на передній та задній осі. Залежно від ситуації вона зможе забезпечувати моно- або повний привід. Очікується, що починаючи з 2026 року на ній базуватимуться всі електромобілі марки.