Несколько лет подряд студенты технического училища Skoda представляют свои автомобильные проекты. В этом году они показали стильное купе Skoda Atero.
Skoda Atero, CitiJet і FUNStar – такими студенти освітніх програм Skoda бачать свої автомобілі мрії. Створення цього незвичайного, повністю готового до повсякденної експлуатації автомобіля продовжує добру традицію. Мета проекту – розвиток креативних навичок студентів та набуття ними необхідного практичного досвіду. У 2014 році учні розробили і зібрали ультра-компактний кабріолет CitiJet, в 2015 році побачив світ пікап FUNStar, а цього року колекцію поповнив хетчбек Atero.
«
«Перші дві моделі, складені студентами, вже довели, що наші учні здатні на багато що. Skoda Atero — емоційний і унікальний автомобіль, і він не став винятком» – коментує Міхаель Оельеклаус, член Ради директорів, відповідальний за виробництво і логістику.
Skoda CitiJet – компактний кабріолет, створений на базі Skoda Citigo. Серед особливостей моделі – контрастне двоколірне забарвлення, потужні захисні дуги, задній спойлер і подвійний вихлоп. Під капотом ховається 1-літровий бензиновий мотор сімейства MPI потужністю 75 к.с. Інтер’єр оформлений у спортивному стилі, а для оздоблення керма, важелів ручного гальма і коробки передач використовується шкіра. Текстильна оббивка сидінь, килимки і приладова панель мають червоні і білі вставки.
У салоні передбачено світлодіодне підсвічування, робота якого синхронізована з 300-ватною аудіосистемою. Автомобіль було показано на фестивалі фанів концерну Volkswagen в Австрії на озері Вертер-зе.
Компактний пікап Skoda FUNStar створений на базі моделі Fabia. Зовні автомобіль виділяється триколірним забарвленням сірого, білого та зеленого відтінків. Вся світлотехніка виконана на світлодіодах, в денні ходові вогні світяться зеленим.
В аналогічній колірній гамі оформлено інтер’єр машини. Підкреслити заводний характер пікапа мають спортивне кермо невеликого діаметру і ковші-крісла з розвиненою бічною підтримкою.
Розважати водія і пасажирів буде аудіосистема потужністю 1400 Вт. На FUNStar встановили 18-дюймові легкосплавні диски від Octavia RS зі стильним дизайном. У рух пікап приводить 1,2-літровий бензиновий мотор TSI, який працює в парі з 7-швидкісною трансмісією DSG.
«Це вже третій навчальний проект, і я дуже пишаюся нашими студентами, їх ентузіазмом та навичками, – коментує Богдан Войнар, член Ради директорів Skoda, відповідальний за кадрові питання. Ми хотіли б подякувати всім, хто підтримував проект».
Skoda Atero — третя за рахунком і найбільш технічно складна модель, створена студентами. Хетчбек, довжиною 4,3 метра нагадує модель Rapid 80-х років. Основою для проекту став сучасний Rapid Spaceback. Середні стійки зміщені назад, а нахил даху в задній частині став починатися раніше.
Автомобіль обладнаний двигуном 1.4 TSI потужністю 125 к.с. і 7-ступінчастою коробкою передач DSG. 18-дюймові диски взяті від моделі Octavia і пофарбовані в чорний колір із червоними смужками. Передні колеса оснащені гальмами з вентильованими перфорованими гальмівними дисками.
Червоне підсвічування та інші оригінальні елементи доповнюють атмосферу спортивного автомобіля. Підсилювач, потужністю 1800 Вт живить 14 динаміків.
Робота над Skoda Atero тривала протягом півроку. Команда з 26 студентів Технічного училища Skoda в Млада-Болеславі, куди входили 4 дівчини і 22 юнаки, розробила і втілила в життя концепт автомобіля під керівництвом інструкторів і фахівців з відділів технічного розвитку, дизайну і виробництва.
Робота над концептом надала студентам унікальний шанс застосувати свої знання на практиці та попрацювати разом з експертами із різних підрозділів компанії.
Технічне училище Skoda надає можливість брати участь в 3- і 4-річних освітніх програмах, присвячених технічним дисциплінам. По завершенні програм випускникам вручають сертифікат або диплом. У разі успішного завершення навчання випускники отримують пропозицію про роботу в компанії Skoda. Майже 900 учнів, з яких 14% — дівчата, наразі відвідують 14-денні освітні курси. Ще близько 100 співробітників підвищують свою кваліфікацію в рамках магістратури.