X

Найкрасивіші суперкари, які не стали серійними

Концепт-кары создают, чтобы показать будущее той или иной автомобильной марки. Некоторые прототипы слишком футуристические и не предназначены для производства, а другие со временем становятся серийными моделями.

Але іноді концепт-кар просто не доходить до серії з фінансових або якихось інших причин. Особливо часто це стається з дорогими спортивними моделями. «Автоцентр» обрав найкрасивіші суперкари, які так і не стали серійними.

Alfa Romeo Diva

Концепт-кар Alfa Romeo Diva – сучасна варіація середньомоторного купе Alfa Romeo 33 Stradale. Компактне 3,9-метрове авто оснащене 3,2-літровим 290-сильним V6, яким поділився седан Alfa Romeo 159. Diva не стала серійною через брак коштів, але багато її рис можна розпізнати в купе Alfa Romeo 4C.

Audi Nanuk quattro

Кросовер-купе Audi Nanuk quattro був близьким до серійного виробництва, але керівництво Volkswagen обрало кросовер Lamborghini Urus. Адже Urus не може похвалитися фірмовими дверцятами Ламбо. Та й 5,0-літрового дизельного V10 на 545 к.с. у нього не буде.

Bentley Hunaudieres

Наприкінці 90-х керівник концерну Volkswagen Фердинанд Піх мріяв про гіперкар. Купе Bentley Hunaudieres – спроба створити таку модель. Середньомоторний повнопривідний гіперкар оснащений 8,0-літровим W16. Знайомо, чи не так? Правильно, цей самий двигун отримало купе Bugatti Veyron, що стало флагманом концерну. А в Бентлі продовжили робити те, що у них виходить найкраще – розкішні представницькі моделі.

Cadillac Cien

Про суперкар у свій час замислювалося і керівництво General Motors. Ось і з’явилася концептуальна тарга Cadillac Cien 2002, що нагадує за дизайном бомбардувальник F-117 Stealth. Для нього навіть спроектували експериментальний V12 на 750 к.с. і секвентальну КПП. Але аналіз ринку показав, що попит на суперкар Cadillac буде невисоким.

Chrysler ME 4-12

Низький попит став причиною відмови від середньомоторного купе Chrysler ME 4-12. А це міг би бути успішний проект. Двигун Mercedes V12, доопрацьований в AMG розвивав 850 к.с. і дозволяв розганятися до 400 км/год.

Jaguar C-X75

Jaguar C-X75 довго готували до дрібносерійного виробництва. Купе Ягуар навіть встиг знятися у фільмі про Джеймса Бонда. Це міг би бути справжній прорив. 1,6-літрова бензинова четвірка з турбонаддувом і пару електромоторів сумарно розвивали 850 к.с. Характеристики Jaguar C-X75 заслуговують на повагу – 3 с до 100 км/год, максимальні 355 км/год і запас ходу в 64 км на електротязі. У Ягуарі навіть зібрали замовлення на суперкар, але економічна криза змусила в 2012 році згорнути проект.

Honda HSV-010

Honda HSV-010 2009 року планували як спадкоємця купе Honda NSX. Однак він не зовсім відповідав концепції моделі: двигун V10 на 500 к.с. розмістили спереду. У результаті було розроблено «правильну» Honda NSX 2016. А купе Honda HSV-010 все ж випустили дрібною серією, щоправда тільки в гоночному виконанні для японського чемпіонату GT.

Lamborghini Calà

Lamborghini Calà показали в 1995 році як молодшого брата Lamborghini Diablo. Дизайн купе Ламборгіні розробив знаменитий стиліст Джорджетто Джуджаро. Для автомобіля навіть створили повністю новий двигун V10 на 400 к.с. Lamborghini Diablo був повністю готовий до виробництва, однак йому завадили фінансові проблеми компанії. Але остаточно проект моделі з V10 не відкинули, а нові власники марки Volkswagen зацікавилися ним. Поступово Calà еволюціонувала в купе Lamborghini Gallardo.

Lotus Esprit

Новий Lotus Esprit – один із найбільш очікуваних суперкарів. Що цікаво, від нього остаточно ще не відмовилися, а відклали на невизначений час. Концепт-кар Lotus Esprit 2011 виглядає стильно і оснащений передовою гібридною установкою на 500 к.с. Купе Лотус мали почати випускати ще в 2013 році, але світова економічна криза змусила переглянути плани.

Volkswagen W12

Volkswagen W12 1999 – ще одна “жертва” купе Бугатті Вейрон. А на рубежі тисячоліть його повним ходом готували до виробництва. Автомобіль постійно вдосконалювали і поступово збільшили потужність W12 з 420 до 600 к.с. Купе Фольксваген навіть кілька рекордів швидкості встиг побити, а його найкраще досягнення – 357 км/год.