На Парижском автосалоне марка Рено представила футуристический концепт Renault Trezor. Новинка позаимствовала силовую установку от болидов Renault e. Dams из Формулы-E
Як можна побачити, концепт-кар Рено Trezor не має традиційних дверцят. Замість них – кабіна, що піднімається вгору.
Кузов прототипу виготовлено з широким застосуванням карбону, тому незважаючи на значні розміри (4,7 метра в довжину) і важкі батареї (одна попереду, інша – ззаду), електромобіль вийшов доволі легким – 1600 кг.
У Renault Trezor практично ідеальна аеродинаміка. Так, коефіцієнт лобового опору дорівнює 0,22 – краще тільки у рекордсмена з економічності Volkswagen XL1 (0,19).
За даними французької марки, потужність електричного спорткара становить 350 к.с. Заявлений витрата до 100 км на годину – менше 4.
Як і боліди Формули-Е, концептуальний спорткар «на батарейках» має систему рекуперації енергії.
Від гоночних машин Trezor успадкував і кермо з трьома дисплеями.
Що цікаво, у створенні новітнього електрокара брали участь фахівці з компанії KEIM-cycles, яка славиться виробництвом дерев’яних рам для велосипедів.