Новий електромобіль Audi виявився грізним позашляховиком
Франкфуртський автосалон показав нам Audi AI:Trail — електричний ультимативний позашляховик. Вигляд він має, м’яко кажучи, сміливий і обіцяє здивувати на бездоріжжі. Але навіщо цей автомобіль з’явився? Звісно, це поки що концепт, але у нього є шанси на життя.
Чим би зайнятися в сучасному автомобільному світі? У Audi вирішили, що електричний позашляховик специфічного вигляду для екстремальних вилазок — своєчасна відповідь на запитання, яке точно хтось ставив.
Насправді, ідея не така вже й погана. Виробник говорить про 500-кілометровий запас ходу і 250 км конкретно на бездоріжжі. Зрозуміло, на такому авто краще не їздити дорогами загального користування, тримаючи в голові ідею раптово вирушити в ліс, переїхати неглибоку річку або покататися камінням.
Повернутися додому в таких умовах через розряджену батарею буде складно. Саме тому електричний позашляховик Ауді міг би існувати як нішева пропозиція для виїздів вихідного дня на суворе бездоріжжя. Такий автомобіль може запропонувати новий досвід! Уявляєте, як цікаво було б порівняти цей EV з умовним Jeep Wrangler у важких умовах?
Крім ємної батареї Audi AI: Trail оснащений чотирма електромоторами (по одному для кожного колеса) сумарною потужністю 435 к.с. і 1000 Нм крутильного моменту. Обмежена 130 км/год максимальна швидкість нікого непокоїти не повинна — навіщо позашляховику більше? А кліренс в 34 см стане в пригоді.
Є і розумні пристосування: автопілот (тільки для руху дорогами), літаючі дрони-освітлювачі, які ще й дорогу показувати вміють, виводячи зображення на смартфон водія, портативні ліхтарики з можливістю запису відео.
У компанії поки що нічого не говорять про серійний запуск хоча б у чомусь схожого електромобіля. Навряд чи ми незабаром побачимо позашляховик-місяцехід у продажу, але буде чудово, якщо Ауді втілить хоча б частину своїх напрацювань.