Нова Mazda 3: головна таємниця трійки наступного покоління
Прототип Mazda 3 наступного покоління, дебют якого планується провести на Франкфуртському автосалоні 2017, отримає бензиновий двигун Skyactiv-II.
Цей мотор оснащений революційною технологією HCCI (Homogenous Charge Compression Ignition), яка дає змогу запалюватись паливно–повітряній суміші від стиснення, як у дизелі.
Таким чином, відпадає необхідність застосовувати свічки запалювання. Однак це стосується тільки підвищених обертів, на низьких обертах свічки все ж будуть задіяні. На думку мотористів Mazda технологія HCCI дасть змогу поліпшити паливну економічність ні багато ні мало на 30% – середня витрата зменшується з 7,8 до 5,6 л на 100 км.
За попередньою інформацією, майбутня Mazda 3 спершу буде випускатися з колишньою силовою лінією, проте з повністю новим кузовом і салоном. У міру доопрацювання бензинового двигуна Skyactiv-II він посяде гідне місце під капотом серійної «трієчки».