
Лімузин для бідних Lada Vesta Signature тестують у Москві
Подовжені версії звичайних седанів дуже популярні в Китаї. Але мабуть, і в Росії людям хочеться лімузин, якщо грошей вистачає лише на Lada. Мабуть, саме для таких громадян – небагатих, але охочих виділятися серед собі подібних, і розрахований цей автомобіль. А може, конструктори зробили машину для сільських весіль? Так чи інакше, на сьогодні існує близько десяти таких передсерійних машин, і їх випробовують на дорогах сусідньої держави.
Перший екземпляр було створено невдовзі після виходу на ринок Lada Vesta – восени минулого року. У машини на 250 мм більша колісна база, яка становить 2,885 м. Довжина машини зросла з 4,41 м до 4,66 м. В результаті у задніх пасажирів з’явилося на 20 см більше простору для ніг.
Замість заднього дивана, у Lada Vesta Signature два окремих сидіння з підігрівом, розділених підлокітником із підстаканниками.
Автомобіль отримав нові 17-дюймові колеса та кілька «преміум-функцій» – двозонний клімат-контроль, паркувальні радари та двоколірний шкіряний салон.
Мотори не змінилися – «АвтоВАЗ» комплектує цей лімузин від Lada 1,6-літровим або 1,8-літровим бензиновим двигуном в парі з автоматичною коробкою передач.
Наразі Lada Vesta Signature залишається експериментальною моделлю. У московському офісі «АвтоВАЗу» на ньому їздить менеджмент із водіями. Після вивчення відгуків про модель буде ухвалено рішення про серійне (або швидше дрібносерійне) виробництво. Тоді це, можливо, буде найдешевший лімузин в світі.