Экспериментальный шоу-кар оснащен складным рулевым колесом и электронной системой управления полным приводом
Opel опублікував тизери електричного кросовера, презентація якого відбудеться на IAA Mobility у Мюнхені. Концепт-кар під назвою Opel Experimental продемонструє дизайн та технології майбутніх серійних моделей бренду.
Зовні він схожий на майбутній повністю електричний кросовер Opel Grandland. Основною особливістю Experimental називають відсутність хрому на кузові. Його замінили елементами освітлення та яскравою контрастною графікою, що підкреслює пропорції крос-купе. На «носі» у шоу-кару новий логотип бренду зі «стрілками компасу», оточений тонкими фарами. Аналогічно вирішена й задня частина кузова.
Experimental оснащений повітряними заслінками спереду та ззаду. Задній дифузор кросовера висувається або забирається в залежності від умов руху для кращої аеродинаміки. Доповнюють образ аеродинамічні колісні диски Ronal, «взуті» в шини з переробленої гуми, розроблені у співпраці з Goodyear.
В цілому Experimental схожий на Lancia Pu+Ra HPE, побудований на тій самій версії платформи STLA від Stellantis. В Opel її називають «сучасною платформую Stellantis BEV». Габарити новинки не уточнюються, але відомо, що вона належатиме до «гольф-класу».
При цьому салон обіцяно на рівні автомобілів D-сегмету, а забезпечить його те, що в Opel називають Space Detox. Іншими словами, легкі сидіння, кермо, що прибираєть, та відсутність всього, в чому немає необхідності для водіння. Звичайні дисплеї заміни проєкційним екраном з доповненою реальністю, який відповідає за інформацію та розваги. Традиційні бічні дзеркала — 180-градусними камерами, встановленими всередині задніх стійок.
Також відомо, що Opel Experimental оснащений системою повного приводу з електронним керуванням. Саме вона дозволяє прибирати кермо. Інформація про потужність, ємність акумулятора та потенційний запас ходу не розголошується.