Як з'явився унікальний Mercedes-Benz зі змінними кузовами
У цей день, рівно 28 років тому, на Женевському автосалоні 1995 відбувся дебют інноваційного концепт-кара Mercedes-Benz VRC (Vario Research Car). Його фішкою став дводверний кузов із вуглепластику, який отримав чотири змінні модулі. Останні дозволяли зробити з автомобіля седан, універсал, кабріолет чи пікап лише за 15 хвилин. Модулі важили від 30 до 50 кг і фіксувалися за допомогою декількох замків.
Mercedes-Benz VRC також отримав і низку інших ноу-хау. Це технологія Drive by Wire – з рульовим керуванням та гальмами без механічного зв’язку. Тут застосували і систему адаптивної підвіски Active Body Control, яка з’явилася пізніше на серійній моделі С215. Також заслуговує на увагу і кольоровий дисплей щитка приладів, а також поворотна ручка управління різними системами. Все це також пішло у виробництво.
До речі, на Женевському автосалоні 1995 року Mercedes-Benz також презентував систему Parktronic, яка вже з квітня почала встановлюватися на S-Class (W140). Крім того, дебютував родстер SL у спеціальній версії Mille Miglia, присвяченій відомим перегонам.