Преміум брендам не варто виробляти народні машини і пікап X-Class від Mercedes-Benz пряме тому підтвердження. Однак багато хто вважає, що якби німецький виробник розробив його з нуля, а не взяв у компанії Nissan, шанси все ж були б. Те, про що сьогодні піде мова, навряд чи коли-небудь здійсниться. Але ніщо не завадило дизайнеру Аделю Бурасу пофантазувати, в результаті чого на папері вималювався справжнісінький пікап від штутгартського Porsche, який автор назвав Traykan. Співзвучність з електрокаром Taycan тут відчувається не просто так, адже саме його і взяли за основу.
Передня частина Porsche оснащена парою світлодіодних фар і світловою планкою, що з’єднує їх. Є також дві протитуманні фари внизу на передньому бампері та чорна решітка радіатора з чорними повітрозабірниками. Філософія концепції всюдихода стає особливо очевидною при погляді збоку, завдяки наявності позашляхових шин, посилених колісних арок, бічних ступенів і підвищеного дорожнього просвіту.
У задній частині Traykan розташовані тонкі задні ліхтарі, відносно невеликий кузов і подвійні вихлопні труби. Зараз, коли слова – пікап від Porsche – звучать абсолютно дивно, з підвищенням попиту на електричні кросовери та пікапи, Traykan міг би знайти чимало шанувальників. Виробник уже якось ризикнув, випустивши преміальний кросовер Cayenne, в який ніхто не вірив. В результаті ця машина стала початком цілого класу схожих автомобілів. Власне, якщо йдеться про пікапи, накльовується одне питання: а чому б і ні?