Автомобили будущего всё больше напоминают пришельцев с других планет. Они уже могут ездить без помощи человека и обладают такими функциями, о которых еще несколько лет никто и мечтать не мог
Із 1 до 16 жовтня Париж стає столицею автомобільної моди, де провідні автовиробники демонструють свої останні досягнення. «Автоцентр» продовжує розповідати про Паризький автосалон 2016, і цього разу ми обрали найбільш видовищні, найбільш феєричні і найбільш нереальні концепти.
Сухопутна яхта для багатіїв. Так можна назвати купе Vision Mercedes-Maybach 6, яке показує ультимативну розкіш і велич люксового автомобіля майбутнього. Незважаючи на високі технології, якими пронизаний концепт, купе Мерседес-Майбах має нотки ретро-стилю 1930-х років. У майбутньому, якщо німці випустять серійну модель у стилі шоу-кара, вона буде конкурентом найдорожчим люкс-купе від Bentley і Rolls-Royce.
Citroen Cxperience являє собою варіацію на тему легендарної моделі CX. Можливо, саме такий вигляд через кілька років матиме представницький автомобіль Сітроен. Концепт має так званий «летючий» дах, а за висотою його можна порівняти зі спорткаром – лише 1,37 м. При цьому довжина Cxperience значна – 4,85 м. Як і чимало автомобілів майбутнього, сітроенівський прототип фактично позбавлений традиційних кнопок – по всьому салону розташовані сенсорні екрани.
Renault Trezor – електричний спорткар із силовою установкою від болідів Формули-Е і дуже незвичайною конструкцією дверцят. По суті, тут їх немає. Доступ у салон забезпечує «кабіна», що піднімається вгору. У такому вигляді Рено Трезор явно не піде в серію, та й взагалі цю модель не планують ставити на конвеєр. Її призначення – показати вектор розвитку дизайну майбутніх автомобілів Renault.
Toyota FCV Plus незвичайний в усьому. По-перше, він абсолютно нешкідливий для навколишнього середовища, хоч це і не електромобіль. Річ у тому, що FCV Plus працює на водні. По-друге, воднева Тойота має дуже незвичний вигляд. Ну і третє – всередині немає жодної кнопки і жодного циферблата. Замість них – проекція на лобовому склі.
Нинішні комерційні авто здебільшого асоціюються з робочими конячками, які відносно примітивні в технічному плані. Але в майбутньому навіть розвізні фургони будуть схожими на «місяцеходи» і матимуть неймовірні властивості. Зокрема, Mercedes-Benz Vision Van не потребує водія та й взагалі представляє собою інтерактивний центр дистрибуції, хіба що на колесах, здатний зв’язувати замовника, диспетчера та відправника.